カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Split Decision~ PartyNextDoor

 

 

 



 

 

Tried to call a million times and no I won't stop, won't stop

 

何回も電話しようとしたんだ、止めるつもりはないさ

 

 

Calling to apologize, just got my heart stuck, heart stuck

 

謝りたいんだ、ハートを動かせなくなってる

 

 

You found some things you never should have found, never should have found 

 

キミは見つけるべきじゃないものを見つけてしまった

 

 

(No, but now)

 

(でも今は)

 

 

But you found it anyway, you found it anyway

 

でも結局見つかったんだ、どうしようも無いよな

 

 

 

 

 

 

 

Said you never trust me again

 

キミは僕をもう信じないって言ったけど

 

 

Said you never love me again

 

もう僕のことを愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

Said you never trust me again

 

僕をもう信じないって言ったよな

 

 

You never love me again

 

もう僕のことは愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello, no one's available to take your call

 

『もしもし、現在電話に出られません

 

 

Please leave a message after the tone

 

発信者の後に伝言をどうぞ』

 

 

Just got back from a trip, caught me with another bitch

 

旅から戻ってきたんだ、また違うビッチを連れて帰った

 

 

I can see it in your face, you gotta make a split decision

 

キミの顔が浮かぶさ、別れる決断をするだろうな

 

 

Is it, is it worth it?

 

それって価値があるの?

 

 

You won't spare me any mercy

 

僕に情けなんてかけないだろ

 

 

 

 

 

 

 

Said you never trust me again

 

キミは僕をもう信じないって言ったけど

 

 

Said you never love me again

 

もう僕のことを愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

Said you never trust me again

 

僕をもう信じないって言ったよな

 

 

You never love me again

 

もう僕のことは愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

Said you never trust me again

 

キミは僕をもう信じないって言ったけど

 

 

Said you never love me again

 

もう僕のことを愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

Said you never trust me again

 

僕をもう信じないって言ったよな

 

 

You never love me again

 

もう僕のことは愛せないって

 

 

Said all that you need is your friends and you'll just be fine

 

友達しかいらないって、大丈夫だからって

 

 

You never trust me again, you never love me again

 

キミは僕のことをもう信じないし、僕を2度と愛さない

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow