カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Grow As We Go~ Ben Platt

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

You say there's so much you don't know

 

キミは知らないことが沢山あるって言うね

 

 

You need to go and find yourself

 

自分を探しに行かないといけないって

 

 

You say you'd rather be alone

 

キミは1人でいた方がいいって言うね

 

 

'Cause you think you won't find it tied to someone else

 

だって、キミの探してるものは誰にも繋がってないと思ってるから

 

 

Ooo, who said it's true

 

誰が本当だなんて言ったの?

 

 

That the growing only happens on your own?

 

1人でいる時にしか人は成長できないって

 

 

They don't know me and you

 

彼らは僕とキミのことなんて知らないのに

 

 

 

 

 

 

 

I don't think you have to leave

 

離れてく必要なんてないと思うんだ

 

 

If to change is what you need

 

もしも、キミが必要としてるのが変化なら

 

 

You can change right next to me

 

僕のすぐ側で変わればいいんだ

 

 

When you're high, I'll take the lows

 

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ

 

 

You can ebb and I can flow

 

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ

 

 

And we'll take it slow

 

そして、一緒にのんびりやっていこうよ

 

 

And grow as we go

 

一緒に進みながら成長しよう

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You won't be the only one

 

キミだけじゃないんだ

 

 

I am unfinished, I've got so much left to learn

 

僕だって未完成だよ、学ばないといけないことは沢山あって

 

 

I don't know how this river runs

 

この川がどうやって流れていくのかわからないけど

 

 

But I'd like the company through every twist and turn

 

でも、どのカーブも同志と一緒に通れたら嬉しいよ

 

 

Ooh, who said it's true

 

誰が本当だって言ったの?

 

 

That the growing only happens on your own?

 

1人でいるときにしか人は成長できないって

 

 

They don't know me and you

 

彼らは僕とキミのことなんて知らないのに

 

 

 

 

 

 

 

You don't ever have to leave

 

離れていく必要なんてないんだ

 

 

If to change is what you need

 

もしも、キミが必要としてるのが変化なら

 

 

You can change right next to me

 

僕のすぐ側で変わればいいんだ

 

 

When you're high, I'll take the lows

 

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ

 

 

You can ebb and I can flow

 

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ

 

 

And we'll take it slow

 

そして、一緒にのんびりやっていこうよ

 

 

And grow as we go

 

一緒に進みながら成長しよう

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't know who we'll become

 

僕達がどんな人間になるのか、わからないんだ

 

 

I can't promise it's not written in the stars

 

僕には約束できないよ、運命なんてわからないから

 

 

But I believe that when it's done

 

でも、僕は信じてるんだ、全てが終わったら

 

 

We're gonna see that it was better

 

僕達がこれで良かったって思えるって

 

 

That we grew up together 

 

一緒に成長できたこと

 

 

 

 

 

 

 

Tell me you don't wanna leave

 

離れていく必要を僕に教えてよ

 

 

'Cause if change is what you need

 

だって、キミが必要としてるのが変化なら

 

 

You can change right next to me

 

僕のすぐ隣で変わっていけばいいよ

 

 

When you're high, I'll take the lows

 

キミが幸せな時に僕が悲しみを引き受けるよ

 

 

You can ebb and I can flow

 

キミが引き潮の時、僕は満潮になるさ

 

 

And we'll take it slow

 

そして、一緒にのんびりやっていこうよ

 

 

And grow as we go

 

一緒に進みながら成長しよう

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながら

 

 

Grow as we go

 

一緒に進みながらね

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow