カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sober~ Bazzi

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I don't smoke cigarettes

 

僕は吸わないよ

 

 

But I know you like to

 

でも、キミは好きなんだね

 

 

So I face an entire pack

 

だから、僕も同じ経験をして見たんだ

 

 

Just to be there with you

 

ただ、キミと一緒にいたいから

 

 

And I never fall for girls

 

今まで女の子に惚れたことなんてなかったのに

 

 

But you got me tripping

 

でも、キミに夢中になってしまったよ

 

 

Running your hand through my curls

 

キミが僕の巻いた髪を優しく撫でると

 

 

All my worries missin'

 

心配なんてどこかに飛んでってしまうよ

 

 

Don't know if it's the Hennessy

 

ヘネシーのせいかな

 

 

That's got you in your honesty

 

キミの正直な気持ちなんだよね

 

 

Oh, I just hope you still mean what you say

 

キミが口にしたことは、本気だって思いたいんだ

 

 

When the sun comes up

 

朝日が昇っても

 

 

Oh, I hope it's not the alcohol

 

アルコールのせいじゃないって思いたいよ

 

 

That makes me think I want it all

 

全てを手に入れたいと思うんだ

 

 

Oh, I just hope I still mean what I say

 

ただ僕が口にしたことも、本気だって思いたいんだ

 

 

When the night is up

 

夜が終わっても

 

 

 

 

 

 

 

Will I want you when I'm sober?

 

僕はシラフでもキミを求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will I want you when it's over?

 

終わった後でも、キミを求めるのかな?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

Will you want me when you're sober?

 

キミはシラフでも僕を求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will you want me when it's over?

 

終わった後でも、まだ僕が欲しい?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Late night up in the hills

 

ハリウッドで夜を過ごして

 

 

Wish this would last forever

 

これが永遠に続けばって思うんだ

 

 

Thinking I want this real

 

これが本物の愛なら

 

 

Feelings can't be misjudged

 

感情は間違えるはずがないんだ

 

 

Don't know if it's the Hennessy

 

ヘネシーのせいかな

 

 

That's got you in your honesty

 

キミの正直な気持ちなんだよね

 

 

Oh, I just hope you still mean what you say

 

キミが口にしたことは、本気だって思いたいんだ

 

 

When the sun comes up

 

朝日が昇っても

 

 

Oh, I hope it's not the alcohol

 

アルコールのせいじゃないって思いたいよ

 

 

That makes me think I want it all

 

全てを手に入れたいと思うんだ

 

 

Oh, I just hope I still mean what I say

 

ただ僕が口にしたことも、本気だって思いたいんだ

 

 

When the night is up

 

夜が終わっても

 

 

 

 

 

 

 

Will I want you when I'm sober?

 

僕はシラフでもキミを求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will I want you when it's over?

 

終わった後でも、キミを求めるのかな?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

Will you want me when you're sober?

 

キミはシラフでも僕を求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will you want me when it's over?

 

終わった後でも、まだ僕が欲しい?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Morning comes

 

朝が来ても

 

 

Will you still want me to stay?

 

ねえ、僕にそばにいて欲しい?

 

 

To stay, to stay

 

そばにね

 

 

 

 

 

 

 

Will I want you when I'm sober?

 

僕はシラフでもキミを求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will I want you when it's over?

 

終わった後でも、キミを求めるのかな?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

Will you want me when you're sober?

 

キミはシラフでも僕を求めるのかな?

 

 

Sober, sober

 

シラフでも

 

 

Will you want me when it's over?

 

終わった後でも、まだ僕が欲しい?

 

 

Over, over

 

終わっても

 

 

Sober

 

シラフでも

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow