カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Love You So~ The Walters 15

 

 

 

I just need someone in my life, to give it structure

僕の人生を安定させてくれる相手がほしいんだ

 

To handle all the selfish ways

僕は彼女なしに身勝手な時間の潰し方を

 

I'd spend my time without her

制約してくれる相手のことを言ってる

 

You're everything I want

キミは僕の理想的な相手なんだ

 

But I can't deal wth all your lovers

でも、僕はキミの恋人達が手に負えない

 

You're saying I'm the one

キミは自分の相手について僕だけだって言ってくれたけど

 

But it's your actions that speak louder

でも、不言実行じゃないのか

 

Giving me your love

キミは傷ついて違う相手の愛情を欲してる時に限って

 

When you are down and need another

僕に愛情を注いでくれるんだ

 

I've gotta get way and let you go

僕はキミと別れて、逃げないといけない

 

I've gotta get over

おしまいにしたほうがいい

 

But I love you so, I love you so

でも、キミを愛してるんだ

 

I love you so, I love you so

キミのことを、とても愛してるんだ

 

 

 

I'm gonna pack my things and leave you behind

僕は自分のものを積んで、キミを置いていくんだ

 

This feeling's old and I know

この気分が初めてじゃないんだ

 

That I've made up my mind

僕は心に決めたら

 

I hope you feel what I felt

僕の魂がキミに潰された時に覚えてた痛みや苦しみ

 

When you shattered my soul

キミも覚えれるようになればいいんだ

 

'Cause you were cool and I'm a fool

だってキミはクールで、僕は愚かだったから

 

So please let me go

だから、僕は自由にしてくれよ

 

 

 

But I love you so

でも、キミを愛してる

 

I love you so

愛してるんだ

 

I love you so

キミのことを

 

I love you so

とても愛してるんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow