カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~To Be With You~ Mr.Big

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Hold on little girl

 

待てよ、幼い女の子

 

 

Show me what he's done to you

 

彼が何をしたのか僕に教えてくれ

 

 

Stand up little girl

 

立ち上がれよ、幼き女の子

 

 

A broken heart can't be that bad

 

失恋することは悪いことではないんだ

 

 

When it's through, it's through

 

終わったんだ、もう終わったんだよ

 

 

Fate will twist the both of you

 

運命がキミたちを捻じ曲げた

 

 

So come on baby come on over

 

だから、こっちにおいで

 

 

Let me be the one to show you

 

僕がキミはピッタリだって教えてあげるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm the one who wants to be with you

 

僕はキミと一緒になりたいんだ

 

 

Deep inside I hope you feel it too

 

キミもそう思ってくれたらって、心の底から思ってる

 

 

Waited on a line of greens and blues

 

色んな気持ちになりながら、自分の番を待ってるんだ

 

 

Just to be the next to be with you

 

僕はただ、キミの側に居たいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Build up your confidence

 

キミに自信を付けよう

 

 

So you can be on top for once

 

キミは一番にだってなれるんだ

 

 

Wake up who cares about

 

目を覚ましてよ、誰がそれを気にするの?

 

 

Little boys that talk too much

 

彼らは少しおしゃべりだね

 

 

I seen it all go down

 

僕は見ていたよ、すべてが悪くなっていってるのを

 

 

Your game of love was all rained out

 

キミの失恋は雨で中止になったけど

 

 

So come on baby, come on over

 

だから、こっちにおいでよ

 

 

Let me be the one to hold you

 

僕が抱きしめてあげるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm the one who wants to be with you

 

僕はキミと一緒になりたいんだ

 

 

Deep inside I hope you feel it too

 

キミもそう思ってくれたらって、心の底から思ってる

 

 

Waited on a line of greens and blues

 

色んな気持ちになりながら、自分の番を待ってるんだ

 

 

Just to be the next to be with you

 

僕はただ、キミの側に居たいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Why be alone when we can be together baby

 

何でキミは独りぼっちでいるの?

 

 

You can make my life worthwhile

 

キミは僕の人生を価値のあるものにしてくれる

 

 

I can make you start to smile

 

僕はキミを笑顔にしてあげられるんだよ

 

When it's through, it's through

 

終わったんだ、もう終わったんだよ

 

 

Fate will twist the both of you

 

運命がキミたちを捻じ曲げた

 

 

So come on baby come on over

 

だから、こっちにおいで

 

 

Let me be the one to show you

 

僕がキミはピッタリだって教えてあげるから

 

 

 

 

 

 

 

I'm the one who wants to be with you

 

僕はキミと一緒になりたいんだ

 

 

Deep inside I hope you feel it too

 

キミもそう思ってくれたらって、心の底から思ってる

 

 

Waited on a line of greens and blues

 

色んな気持ちになりながら、自分の番を待ってるんだ

 

 

Just to be the next to be with you

 

僕はただ、キミの側に居たいんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm the one who wants to be with you

 

僕はキミと一緒になりたいんだ

 

 

Deep inside I hope you feel it too

 

キミもそう思ってくれたらって、心の底から思ってる

 

 

Waited on a line of greens and blues

 

色んな気持ちになりながら、自分の番を待ってるんだ

 

 

Just to be the next to be with you

 

僕はただ、キミの側に居たいんだ

 

 

Just to be the next to be with you

 

ただ僕は、キミの側に居たいんだ

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow