カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beautiful People~ Ed Sheeran feat Khalid

 



 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

We are, we are, we are

 

僕達は

 

 

L.A on a Saturday night in the summer

 

夏の土曜日の晩に、ロスにいたんだ

 

 

Sundown and they all come out

 

太陽が沈む時に彼らは出てくるんだ

 

 

Lamborghinis and their rented Hummers

 

ランボルギーニを担保に借りられたハマー

 

 

The party's on, so they're headin' downtown ('round here)

 

パーティーは始まって、彼らはダウンタウンに向かうんだ

 

 

Everybody's lookin' for a come up

 

誰もがみんな掘り出し物を探して

 

 

And they wanna know what you're about

 

そして、みんなが誰なのか知りたがってるんだ

 

 

Me in the middle with the one I love and

 

僕は愛する人といるだけで

 

 

We're just tryna figure everything out

 

僕達は理解しようとしているだけで

 

 

 

We don't fit in well 'cause we are just ourselves

 

僕達はうまく溶け込めないんだ、だってありのままの自分だからね

 

 

I could use some help gettin' out of this conversation, yeah

 

何かの助けを使って、この会話から抜け出せるかもしれないよ

 

 

You look stunning, dear, so don't ask that question here

 

キミはとても綺麗だよ、だからその質問はやめてよ

 

 

This is my only fear, that we become

 

僕の唯一の恐怖は、僕達がそれになってしまうこと

 

 

Beautiful people

 

美しい人々は

 

 

Drop top, designer clothes

 

オープンカーに乗ってデザイナーお手製のブランドの服を着て

 

 

Front row at fashion shows

 

ファッションショーでは全席に座って

 

 

"What d you do?" and "who d you know?"

 

”「何を知ってるの?”とか”「誰を知ってるの?」”って

 

 

Inside the world of beautiful people

 

これが美しい人達の世界で

 

 

Champagne and rolled-up notes

 

シャンパンと折り曲げたメモ

 

 

Prenups and broken homes

 

事実婚とか家系崩壊とか

 

 

Surrounded, but still alone

 

囲まれてるんだけど、でも自分自身は孤独のままで

 

 

Let's leave the party

 

さあ、パーティーから抜け出そうよ

 

 

That's not who we are (we are, we are, we are)

 

そんなのは僕達じゃ無くて

 

 

We are not beautiful

 

僕達は美しくないんだ

 

 

Yeah, that's not who we are (we are, we are, we are)

 

そうさ、そんなのは僕達じゃないんだ

 

 

We are not beautiful (beautiful)

 

僕達は美しくなんかないよ

 

 

 

 

 

 

L.A. mmm, drove for hours last night and we made it nowhere (nowhere, nowhere)

 

昨日の夜はロスで何時間もドライブして、どこにも辿り着かなかったんだ

 

 

I see stars in your eyes when we're halfway there (all night)

 

その道の途中で、キミの目の中の星を見たんだ

 

 

I'm not fazed by all them lights and flashin' cameras

 

ライトとかカメラのフラッシュなんかには動じないよ

 

 

'Cause with my arms around you, there's no need to care

 

だって、キミが僕の腕の中にいれば、そんなことはどうだっていいんだ

 

 

 

 

 

 

 

We don't fit in well 'cause we are just ourselves

 

僕達はうまく溶け込めないんだ、だってありのままの自分だからね

 

 

I could use some help gettin' out of this conversation, yeah

 

何かの助けを使って、この会話から抜け出せるかもしれないよ

 

 

You look stunning, dear, so don't ask that question here

 

キミはとても綺麗だよ、だからその質問はやめてよ

 

 

This is my only fear, that we become

 

僕の唯一の恐怖は、僕達がそれになってしまうこと

 

 

Beautiful people

 

美しい人々は

 

 

Drop top, designer clothes

 

オープンカーに乗ってデザイナーお手製のブランドの服を着て

 

 

Front row at fashion shows

 

ファッションショーでは全席に座って

 

 

"What d you do?" and "who d you know?"

 

”「何を知ってるの?”とか”「誰を知ってるの?」”って

 

 

Inside the world of beautiful people

 

これが美しい人達の世界で

 

 

Champagne and rolled-up notes

 

シャンパンと折り曲げたメモ

 

 

Prenups and broken homes

 

事実婚とか家系崩壊とか

 

 

Surrounded, but still alone

 

囲まれてるんだけど、でも自分自身は孤独のままで

 

 

Let's leave the party

 

さあ、パーティーから抜け出そうよ

 

 

That's not who we are (we are, we are, we are)

 

そんなのは僕達じゃ無くて

 

 

We are not beautiful, yeah

 

僕達は美しくないんだ

 

 

Yeah, that's not who we are (we are, we are, we are)

 

そうさ、そんなのは僕達じゃないんだ

 

 

We are not beautiful (beautiful)

 

僕達は美しくなんかないよ

 

 

We are, we are, we are

 

僕達は

 

 

We are not beautiful

 

僕達は美しくなんかないよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow