カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~New Memories~ Afrojack feat Dubvision

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

We can be free

 

僕達は自由になれるんだ

 

 

We can say up

 

僕達は、寝ないでも大丈夫さ

 

 

If we just trust the minds

 

もしも、僕達がただ自分自身を信じてたら

 

 

And we won't be seen when we all run the run

 

走ってるときは誰にも見られないさ

 

 

Just you and I

 

ただ、キミと僕はね

 

 

'Cause we can be silhouettes fading in the dark ohh

 

だって、僕達は暗闇の中で消えてく影になるから

 

 

Stepping into the light make our escape tonight ohh

 

光に足を踏み入れて今夜逃げようよ

 

 

 

 

 

 

 

Believe your eyes

 

キミの目を信じるよ

 

 

Watch the nightfall coming down on us 

 

今宵が僕達に舞い降りるんだ

 

 

These are the new memories

 

それらは新しい記憶で

 

 

We are the new memories

 

僕達は新しい記憶なんだ

 

 

No compromise, we will see how far we go tonight

 

妥協はしないよ、今夜僕達はどこまで行けるのか観に行こう

 

 

These are the new memories

 

それらは新しい記憶で

 

 

We are the new memories

 

僕達は新しい記憶なんだ

 

 

 

We watch the sun

 

太陽を見るんだ

 

 

The skies up above

 

空高くにあるね

 

 

And we light up the night

 

そして、僕達は明かりを灯すんだ

 

 

It's written in the starts

 

こういう運命なんだよ

 

 

Our hearts align

 

僕達の心が一列に並んで

 

 

We unite, just you and I

 

僕達は繋がるんだ

 

 

'Cause we can be silhouettes fading in the dark ohh

 

だって、僕達は暗闇の中で消えていく影になるから

 

 

Stepping into the light make us great tonight tonight, yeah

 

光に足を踏み入れて、素晴らしい夜にするよ

 

 

 

 

 

 

 

Believe your eyes

 

キミの目を信じるよ

 

 

Watch the nightfall coming down on us 

 

今宵が僕達に舞い降りるんだ

 

 

These are the new memories

 

それらは新しい記憶で

 

 

We are the new memories

 

僕達は新しい記憶なんだ

 

 

No compromise, we will see how far we go tonight

 

妥協はしないよ、今夜僕達はどこまで行けるのか観に行こう

 

 

These are the new memories

 

それらは新しい記憶で

 

 

We are the new memories

 

僕達は新しい記憶なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No compromise, we will see how dar we go tonight

 

妥協はしないよ、今夜僕達はどこまで行けるのか見に行こう

 

 

These are the new memories

 

それは新しい記憶で

 

 

We are the new memories

 

僕達は新しい記憶なんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow