カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Looking For America~ Lana Del Rey

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

Took a trip to San Francisco

 

サンフランシスコまで旅をした

 

 

All our friends said we would jive

 

友達が言うには、私達は調子に乗ってるって

 

 

Didn't work, so I left for Fresno

 

うまくいかなかったらフレズノに行った

 

 

It was quite a scenic drive

 

景色がすごく綺麗で

 

 

Pulled over to watch the Children in the park

 

公園で遊んでる子供たちを見守る為に、車を止めた

 

 

We used to only worry for them after dark

 

彼らが暗くなった時に、大丈夫かなって心配したの

 

 

 

 

 

 

 

I'm still looking for my own version of America

 

私はまだ、理想のアメリカを探してて

 

 

One whiteout the gun, where the flag can freely fly

 

銃なんて無くて、旗が自由になびく国

 

 

No bombs in the sky, only fireworks when you and I collide

 

空に爆弾も無くて、2人でダメになるときは花火が上がるの

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢よ

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢よ

 

 

 

I flew back to New York City

 

ニューヨークに戻ったの

 

 

Missed that Hudson River line

 

ハドソン川が懐かしかった

 

 

Took a train up to Lake Placid

 

レイクプラシッドまで電車に乗って

 

 

That's another place and time, where

 

その場所こそが

 

 

I used to go to drive-ins and listen to the blues

 

私がかつて運転をしてブルースを聴いてた場所なの

 

 

So many things that I think twice about before I do, no

 

やる前に沢山考えないといけないことがあるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm still looking for my own version of America

 

私はまだ、理想のアメリカを探してる

 

 

One whiteout the gun, where the flag can freely fly

 

銃なんて無くて、旗が自由になびく国

 

 

No bombs in the sky, only fireworks when you and I collide

 

空に爆弾も無くて、2人でダメになるときは花火が上がるの

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢よ

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢よ

 

 

It's just a dream I had in mind

 

それが私の頭の中にある夢

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow