カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cinnamon Girl~ Lana Del Rey

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Cinnamon in my tea

 

紅茶に入ったシナモン

 

 

From your kiss, you're touching me

 

あなたのキス、私に触れるあなたは

 

 

All the pills that you take

 

あなた飲んでる薬

 

 

Violet, blue, green, red to keep me at arm's length don't work

 

紫、青、緑、赤の薬が私を遠ざけようとするけど上手くいかないの

 

 

You try to push me out, but I just find my way back in

 

あなたは私を追いやろうとするけど、私はまだ戻る道を見つけるの

 

 

Violet, blue, green, red to keep me out, I win

 

紫、青、緑、赤色が私を追い払おうとするの、でも勝つのは私で

 

 

 

 

 

 

 

There's things I wanna say to you, but 

 

あなたに言いたいことはあるんだけど

 

 

I'll just let you live

 

自由に生きさせてあげるわ

 

 

Like if you hold me without hurting me

 

もしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてで

 

 

There's things I wanna talk about, but better not to give

 

話し合いたいことはあるんだけど、でも、言わない方がいい気がしてしまうの

 

 

But if you hold me without hurting me

 

でももしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ah, ah, ah, ah, ah, ah

 

 

 

 

Hold me, love me, touch me, help me

 

私を抱きしめて、愛して、触れて、助けて

 

 

Be the first who ever did

 

私の初めての人になってよ

 

 

Ah, ah, ah, ah, ah, ah

 

 

 

 

Hold me, love me, touch me, help me

 

私を抱きしめて、愛して、触れて、助けて

 

 

Be the first who ever did

 

私の初めての人になってよ

 

 

 

 

 

 

 

Kerosene in my hands

 

私に手に灯油を持ってるの

 

 

You make me mad, on fire again

 

あなたが私を怒らせたら火をつけてやるわ

 

 

All the pills that you take

 

あなたの飲んでる薬

 

 

Violet, blue, green, red to keep me at arm's length don't work

 

紫、青、緑、赤の薬が私を遠ざけようとするけど上手くいかないの

 

 

 

 

 

 

 

There's things I wanna say to you, but 

 

あなたに言いたいことはあるんだけど

 

 

I'll just let you live

 

自由に生きさせてあげるわ

 

 

Like if you hold me without hurting me

 

もしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてで

 

 

There's things I wanna talk about, but better not to give

 

話し合いたいことはあるんだけど、でも、言わない方がいい気がしてしまうの

 

 

But if you hold me without hurting me

 

でももしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ah, ah, ah, ah, ah, ah

 

 

 

 

Hold me, love me, touch me, help me

 

私を抱きしめて、愛して、触れて、助けて

 

 

Be the first who ever did

 

私の初めての人になってよ

 

 

Ah, ah, ah, ah, ah, ah

 

 

 

 

Hold me, love me, touch me, help me

 

私を抱きしめて、愛して、触れて、助けて

 

 

Be the first who ever did

 

私の初めての人になってよ

 

 

 

 

 

 

 

There's things I wanna say to you, but 

 

あなたに言いたいことはあるんだけど

 

 

I'll just let you live

 

自由に生きさせてあげるわ

 

 

Like if you hold me without hurting me

 

もしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてで

 

 

There's things I wanna talk about, but better not to give

 

話し合いたいことはあるんだけど、でも、言わない方がいい気がしてしまうの

 

 

Like if you hold me without hurting me

 

もしも、私を傷つけずに抱きしめてくれたら

 

 

You'll be the first who ever did

 

そんな人はあなたが初めてで

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow