カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hold On~ Justin Bieber

 

 

 

You know you can call me if you need someone

助けが欲しい時、僕を呼べばいいんだ

 

I'll pick up the pieces if you come undone

もしも失敗しても、僕が救ってあげるよ

 

Painting stars up on your celling

キミの天井に星を描こう

 

'Cause you wish that you could find some feeling

だって、キミは感情を取り戻したいんだから

 

You know you can call me if you need someone

助けが欲しい時は僕を呼べばいいんだ

 

 

 

I need you to hold on

もう少し耐えて欲しいんだ

 

Heaven is a place not too far away

天国はそんなに遠くなくて

 

We all know I should be the one

僕ならこう言えるよ

 

To say we all make mistakes

人間は間違いを犯すこともある

 

Take my hand and hold on

僕の手を取って耐えるんだ

 

Tell me everything that you need to say

言いたいことは全て僕に教えて

 

'Cause I know how it feels to be someone

だって、キミがどんな気持ちなのかわかるんだ

 

Feels to be someone who loses their way

道を見い失ってしまう人の気持ちがね

 

 

 

You're looking for answers in a place unknown

分かりもしない場所で答えを求めてる

 

You need the connection but you can't get close

キミに繋がりが必要なのに心を開くこともできなくて

 

Painting stars up on your celling

キミの天井に星を描こう

 

'Cause you wish that you could find some feeling

だって、キミは感情を取り戻したいんだから

 

You know you can call me if you need someone

助けが欲しい時は僕を呼べばいいんだ

 

 

 

I need you to hold on

もう少し耐えて欲しいんだ

 

Heaven is a place not too far away

天国はそんなに遠くなくて

 

We all know I should be the one

僕ならこう言えるよ

 

To say we all make mistakes

人間は間違いを犯すこともある

 

Take my hand and hold on

僕の手を取って耐えるんだ

 

Tell me everything that you need to say

言いたいことは全て僕に教えて

 

'Cause I know how it feels to be someone

だって、キミがどんな気持ちなのかわかるんだ

 

Feels to be someone who loses their way

道を見失ってしまう人の気持ちがね

 

 

 

Midnight 'til morning

真夜中から朝まで

 

Call if you need somebody

もしも、助けが欲しいのなら僕を呼んで

 

I will be there for you

キミのところへ駆けつけるから

 

Midnight 'til morning

真夜中から朝まで

 

Call if you need somebody

助けが欲しいのなら呼んでよ

 

I will be there for you

キミのところへ駆けつけるから

 

 

 

I need you to hold on

もう少し耐えて欲しいんだ

 

Heaven is a place not too far away

天国はそんなに遠くなくて

 

We all know I should be the one

僕ならこう言えるよ

 

To say we all make mistakes

人間は間違いを犯すこともある

 

Take my hand and hold on

僕の手を取って耐えるんだ

 

Tell me everything that you need to say

言いたいことは全て僕に教えて

 

'Cause I know how it feels to be someone

だって、キミがどんな気持ちなのかわかるんだ

 

Feels to be someone who loses their way

道を見失ってしまう人の気持ちがね

 

 

 

Midnight 'til morning

真夜中から朝まで

 

Call if you need somebody

もしも、助けが欲しいのなら僕を呼んで

 

I will be there for you

キミのところへ駆けつけるから

 

Midnight 'til morning

真夜中から朝まで

 

Call if you need somebody

助けが欲しいのなら呼んでよ

 

I will be there for you

キミのところへ駆けつけるから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow