カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blue~ Jackson Wang

 

 

 

 

When I'm broke and I'm stressing

僕が壊れてストレスを感じても

 

I know you'll stay by me

キミは僕のそばにいてくれる

 

When I feel disconnected

心がバラバラになっても

 

You're all I need

僕にはキミが必要なんだ

 

When the water runs dry

水が乾いても

 

I know that I can always come find you

絶対にキミを探しにいくよ

 

You're the only one that picks me up

キミだけが僕に元気をくれるんだ

 

When I'm so blue

悲しい時も

 

Can you feel it, too?

キミもそう感じてるかな?

 

When the sky is on fire

空が燃え上がったら

 

I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる

 

With you

キミと一緒にね

 

When the sky is on fire

空が燃え上がったら

 

I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる

 

With you

キミと一緒にね

 

 

 

When I'm so blue

悲しい時でも

 

When I'm broke and I'm stressing

僕が壊れてストレスを感じても

 

I know you'll stay by me

キミは僕のそばにいてくれる

 

When I feel disconnected

心がバラバラになっても

 

You're all I need

僕にはキミが必要なんだ

 

When the water runs dry

水が乾いても

 

I know that I can always come find you

絶対にキミを探しにいくよ

 

You're the only one that picks me up

キミだけが僕に元気をくれるんだ

 

When I'm so blue

悲しい時も

 

Can you feel it, too?

キミもそう感じてるかな?

 

When the sky is on fire

空が燃え上がったら

 

I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる

 

With you

キミと一緒にね

 

When the sky is on fire

空が燃え上がったら

 

I know that I can run wild

僕は自由に走り回れる

 

With you

キミと一緒にね

 

 

 

When I'm so blue

悲しい時でも

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow