カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Issues~ Julia Michaels

 

 

 

 

 

 

I'm jealous, I'm overzealous

 

嫉妬してるのよ、すぐに入れ込んでしまう

 

 

When I'm down, I get real down

 

落ち込む時は本当に落ち込んで

 

 

When I'm high, I don't come down

 

興奮する時は、いつまでも落ち着かなくて

 

 

I get angry, baby, believe me

 

私は怒ってるの、ねえ私を信じて

 

 

I could love you just like that

 

あんな風に愛すことだってできるわ

 

 

And I could leave you just as fast

 

それにすぐに置いていってしまうことだってね

 

 

But you don't judge me

 

だからって私を決めつけないで

 

 

'Cause if you did, baby, I would judge you too

 

だって、もしもあなたがそうするなら、私だってあなたを決めつけてしまうから

 

 

No, you don't judge me

 

ダメよ、私を決めつけないで

 

 

'Cause if you did, baby, I would judge you too

 

だって、もしもあなたがそうするなら、私だってあなたを決めつけてしまうから

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I got issues

 

だって私には沢山問題があって

 

 

But you got 'em too

 

でも、あなたもそうでしょ?

 

 

So give 'em all to me

 

だからそれも全部ちょうだい

 

 

And I'll give mine to you

 

そしたら私もあなたにあげるわ

 

 

Bask in the glory

 

浴びるの、輝く光を

 

 

Of all our problems

 

私達の全ての問題を

 

 

'Cause we got the kind of love

 

だって、私達の間には愛情のようなものがあって

 

 

It takes to love 'em

 

それが解決するには欠かせないんだから

 

 

Yeah, I got issues

 

そうよ、私には沢山の問題があって

 

 

And one of them is how bad I need you

 

そのうちの1つは、こんなにもあなたを必要としてるってこと

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You do shit on purpose

 

あなたは嫌なことを意図的にして

 

 

You get mad and you break things

 

怒りが収まらずに、物事を壊して

 

 

Feel bad, try to fix things

 

嫌な気分になって、それを直そうとして

 

 

But you're perfect

 

でも、あなたは完璧なの

 

 

Poorly wired circuit

 

ただの繋がりにくい回線のようなもの

 

 

And got hands like an ocean

 

そして、その海のような両手で

 

 

Push you out, pull you back in

 

自分を押し出して、引っ込ませて

 

 

'Cause you don't judge me

 

だって、私を決めつけないでよ

 

 

'Cause if you did, baby, I would judge you too

 

だって、もしもあなたがそうするなら、私だってあなたを決めつけてしまうから

 

 

No, you don't judge me

 

ダメよ、私を決めつけないで

 

 

'Cause you see it from the same point of view

 

だって、あなたはそれを同じところしか見ようとしてないから

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I got issues

 

だって私には沢山問題があって

 

 

But you got 'em too

 

でも、あなたもそうでしょ?

 

 

So give 'em all to me

 

だからそれも全部ちょうだい

 

 

And I'll give mine to you

 

そしたら私もあなたにあげるわ

 

 

Bask in the glory

 

浴びるの、輝く光を

 

 

Of all our problems

 

私達の全ての問題を

 

 

'Cause we got the kind of love

 

だって、私達の間には愛情のようなものがあって

 

 

It takes to love 'em

 

それが解決するには欠かせないんだから

 

 

Yeah, I got issues

 

そうよ、私には沢山の問題があって

 

 

And one of them is how bad I need you

 

そのうちの1つは、こんなにもあなたを必要としてるってこと

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(I got issues, you got 'em too)

 

(私には沢山の問題があって、あなただってそうよね)

 

 

And one of them is how bad I need you

 

そのうちの1つは、こんなにもあなたを必要としてるってこと

 

 

(I got issues, you got 'em too)

 

(私には沢山の問題があって、あなただってそうよね)

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I got issues

 

だって私には沢山問題があって

 

 

But you got 'em too

 

でも、あなたもそうでしょ?

 

 

So give 'em all to me

 

だからそれも全部ちょうだい

 

 

And I'll give mine to you

 

そしたら私もあなたにあげるわ

 

 

Bask in the glory

 

浴びるの、輝く光を

 

 

Of all our problems

 

私達の全ての問題を

 

 

'Cause we got the kind of love

 

だって、私達の間には愛情のようなものがあって

 

 

It takes to love 'em

 

それが解決するには欠かせないんだから

 

 

Yeah, I got issues

 

そうよ、私には沢山の問題があって

 

 

And one of them is how bad I need you

 

そのうちの1つは、こんなにもあなたを必要としてるってこと

 

 

Yeah, I got issues

 

そうよ、私には沢山の問題があって

 

 

And one of them is how bad I need you

 

そのうちの1つは、こんなにもあなたを必要としてるってこと

 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow