カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Christmas Time~ Bryan Adams

 

 

 

 

 

We waited all through the year

 

この一年ずっと待ってた

 

 

For the day to appear

 

この日が来るのを

 

 

When we could be together in harmony

 

僕達が仲良く一緒になれる時を

 

 

You know the time will come

 

時は訪れる

 

 

Peace on earth for everyone

 

この地球上のみんなに平和が訪れるのさ

 

 

And we can live forever in a world where we are free

 

自由なこの世界で、僕達がずっと生きるんだ

 

 

Let it shine for you and me

 

輝かせよう、キミと僕のために

 

 

 

 

 

 

 

There's something about Christmas time

 

クリスマスの時期は何かあるんだ

 

 

Something about Christmas time

 

クリスマスの時期は特別なんだ

 

 

That makes you wish it was Christmas everyday

 

毎日がクリスマスだったらって、願いたくなるほど

 

 

To see the joy in the children's eyes

 

子供たちの瞳に映る喜びを見るために

 

 

The way that the old folks smile

 

古き良き友達の笑顔は

 

 

Says that Christmas will never go away

 

クリスマスが決して離れていかないことを語ってる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're all as one tonight

 

今夜、僕達はみんな1つになるんだ

 

 

Makes no difference if you're black or white

 

自分が黒色か白色だったとしても遠いなんてないんだ

 

 

'Cause we can sing together in harmony

 

だって、仲良く一緒に歌えるんだから

 

 

I know it's not too late

 

遅すぎることなんてないよ

 

 

The world would be a better place

 

この世界はもっと良くなる

 

 

If we can keep the spirit more than one day in the year

 

一年に一回と言わず、もっと魂を持ち続ければね

 

 

Send a message loud and clear

 

気持ちを強くはっきりと伝えようよ

 

 

 

 

 

 

 

There's something about Christmas time

 

クリスマスの時期は何かあるんだ

 

 

Something about Christmas time

 

クリスマスの時期は特別なんだ

 

 

That makes you wish it was Christmas everyday

 

毎日がクリスマスだったらって、願いたくなるほど

 

 

To see the joy in the children's eyes

 

子供たちの瞳に映る喜びを見るために

 

 

The way that the old folks smile

 

古き良き友達の笑顔は

 

 

Says that Christmas will never go away

 

クリスマスが決して離れていかないことを語ってる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's the time of year when everyone's together

 

みんなが一緒になる時期なんだ

 

 

We'll celebrate here on Christmas Day

 

クリスマスの日にみんなここで祝うんだ

 

 

When the ones you love are there

 

魔法が舞ってる気分になるんだ

 

 

You can feel the magic in the air you know it's everywhere

 

キミにはわかるだろ?そこら中に広がってる

 

 

 

 

 

 

 

There's something about Christmas time

 

クリスマスの時期は何かあるんだ

 

 

Something about Christmas time

 

クリスマスの時期は特別なんだ

 

 

There's something about Christmas time

 

クリスマスの時期は何かあるんだ

 

 

Something about Christmas time

 

クリスマスの時期は特別なんだ

 

 

That makes you wish it was Christmas everyday

 

毎日がクリスマスだったらって、願いたくなるほど

 

 

To see the joy in the children's eyes

 

子供たちの瞳に映る喜びを見るために

 

 

The way that the old folks smile

 

古き良き友達の笑顔は

 

 

Says that Christmas will never go away

 

クリスマスが決して離れていかないことを語ってる

 

 

There's something about Christmas time

 

クリスマスの時期は何かあるんだ

 

 

Something about Christmas time

 

クリスマスの時期は特別なんだ

 

 

That makes you wish it was Christmas everyday

 

毎日がクリスマスだったらって、願いたくなるほど

 

 

To see the joy in the children's eyes

 

子供たちの瞳に映る喜びを見るために

 

 

The way that the old folks smile

 

古き良き友達の笑顔は

 

 

Says that Christmas will never go away

 

クリスマスが決して離れていかないことを語ってる

 

 

Please tell me Christmas will never go away

 

お願いだよ、クリスマスは離れていかないって言ってくれ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow