カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Found You~ Calvin Harris feat Benny Blanco

 

 

 



 

 

 

 

I cannot say what I'm feeling 

 

この気持ちをうまく言葉にできないよ

 

 

If I don't know how to move

 

もしも、動き方を知らなかったら

 

 

I cannot say what I believe in

 

何を信じてるのかをうまく言えなかったと思う

 

 

I finally believe in you

 

キミを信じるよ

 

 

I traveled many roads

 

たくさん旅をして来たんだ

 

 

And I know what road to choose

 

そして、進むべき道がわかったんだ

 

 

Now my world is never changing

 

今分かったんだ、僕の世界は変わらないさ

 

 

There's anything I can do

 

僕が出来ることがそこにあるんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I found you

 

だって、キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

'Cause I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

'Cause I found you

 

だってキミを見つけたから

 

 

'Cause I found you

 

僕がキミを

 

 

(I found you)

 

(僕がキミを見つけたんだ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I cannot say what I'm feeling 

 

この気持ちをうまく言葉にできないよ

 

 

If I don't know how to move

 

もしも、動き方を知らなかったら

 

 

I cannot say what I believe in

 

何を信じてるのかをうまく言えなかったと思う

 

 

I finally believe in you

 

キミを信じるよ

 

 

I traveled many roads

 

たくさん旅をして来たんだ

 

 

And I know what road to choose

 

そして、進むべき道がわかったんだ

 

 

Now my world is never changing

 

今分かったんだ、僕の世界は変わらないさ

 

 

There's anything I can do

 

僕が出来ることがそこにあるんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I found you

 

だって、キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

'Cause I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

'Cause I found you

 

だってキミを見つけたから

 

 

'Cause I found you

 

僕がキミを

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I found you, I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you, I found you

 

キミを見つけたんだ

 

 

I found you, I found you

 

僕がキミを見つけたから

 

 

I found you, I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I found you

 

だって、キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

'Cause I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

(I found you)

 

(僕がキミを見つけたんだ)

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

'Cause I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

I found you

 

僕がキミを見つけたんだ

 

 

'Cause I found you

 

キミを見つけたから

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

I found you

 

僕がキミを

 

 

(I found you)

 

(僕がキミを見つけたんだ)

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow