カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Priest~ Julia Michaels

 

 

 

 

Yeah, there are liars, but then there is you, mmm

嘘つきがいるの、それはあなた

 

In retrospect, that's what brought me to you, mmm

振り返ってみると、その嘘があなたのところに行く理由なのかも

 

Guess I thought I could change you to the truth, mmm

あなたを誠実に変えられると思ったの

 

I don't know, I don't know what I was thinking, uh huh

わからないわ、自分でも何を考えてたんだかわからないの

 

Sometimes, I miss you and then I remember

時々、恋しくなることもあるけど私はもっと

 

That I deserve much better

良い人にふさわしいって思い出すの

 

Cover my tattoo about you with another

あなたのタトゥーを他の人のタトゥーで消すの

 

And now I'm feeling much better

それで気分が良くなるわ

 

 

 

Oh, you broke my heart, and now, you want some redemption

あなたは私を傷つけた、それであなたは救済を求めて

 

Oh, it's obvious that you ain't learned your lesson

明らかね、あなたって学ばないのよね

 

Oh, you're owning up so you can get to Heaven

白状すれば天国に行けるわ

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

In my weak moments, I think about you, mmm

弱るとあなたのことを考えてしまう

 

But not in the way that you think that I do, mmm

でも、あなたが思ってるようなことを考えてしまうわけじゃない

 

I've actually made up a game with my friends

友達とゲームを考えたの

 

To see how long until this one ends and the next one begins

これが終わって次が始まるまでどれくらいかかかるって

 

I've got a hundred dollars riding on it, mmm

100ドル賭けるわ

 

 

 

Oh, you broke my heart, and now, you want some redemption

あなたは私を傷つけた、それであなたは救済を求めて

 

Oh, it's obvious that you ain't learned your lesson

明らかね、あなたって学ばないのよね

 

Oh, you're owning up so you can get to Heaven

白状すれば天国に行けるわ

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

Oh, oh woo

 

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

Oh, oh, woo

 

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

 

Sometimes, I miss you and then I remember

時々、恋しくなることもあるけど私はもっと

 

That I deserve much better

良い人にふさわしいって思い出すの

 

Cover my tattoo about you with another

あなたのタトゥーを他の人のタトゥーで消すの

 

And now I'm feeling much better

それで気分が良くなるわ

 

 

 

Oh, you broke my heart, and now, you want some redemption

あなたは私を傷つけた、それであなたは救済を求めて

 

Oh, it's obvious that you ain't learned your lesson

明らかね、あなたって学ばないのよね

 

Oh, you're owning up so you can get to Heaven

白状すれば天国に行けるわ

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

Oh, oh woo

 

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

Oh, oh, woo

 

 

Oh, but I'm not a priest, so fuck your confession

でも、私は神父じゃないからあなたの懺悔なんてどうでも良いの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow