カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Take It Out On Me~ Justin Bieber

 

 



 

 

 

 

Kid

 

なあ

 

 

You can take in out on me

 

僕に八つ当たりしてもいいんだよ

 

 

You can take it out on me

 

僕に怒りをぶつけてもいいんだ

 

 

Sometimes I don't mind you havin' the worst day

 

時には、嫌な日もあるだろうけど

 

 

Oh, no, I don't

 

全然気にしないさ、怒らない

 

 

All the stress turns into built-up energy 

 

ストレスは全部エネルギーに変えよう

 

 

Yes, it does

 

そう、大丈夫さ

 

 

On the edge, I'm your net, go on and fall back

 

限界が近づいたら、僕が網になって捕まえる、倒れても平気さ

 

 

Easy on that pressure point, I love to push that

 

自分の弱いところには優しくして

 

 

Let your frustrations our right here

 

イライラは僕にぶつけていいからね

 

 

I'm your psychiatrist, let's talk about it

 

キミの精神科医になるんだ、だから話して

 

 

We can use sign language, I know your body

 

僕達がうまく話せなかったら、体や、手を使って伝えてくれてもいいんだ

 

 

I see the weight weighin' on your shoulders

 

キミの肩に重いものが乗ってるのが見える

 

 

It's so heavy

 

キツイよね

 

 

Let me be the meaning of your composure 

 

キミの心が安らぐ存在になりたいんだ

 

 

Oh, oh

 

ねえ

 

 

 

 

 

 

 

You can take in out on me

 

僕に八つ当たりしてもいいんだよ

 

 

You can take it out on me

 

僕に怒りをぶつけてもいいんだ

 

 

I'll be your punching bag, hit me with all of your might

 

サンドバッグ代わりになるから僕を殴ってもいいんだ

 

 

And get it all out 'til you feel light

 

キミの気持ちが軽くなるまで

 

 

And  take in out on me

 

僕に八つ当たりしてもいいんだよ

 

 

You can take it out on me

 

僕に怒りをぶつけてもいいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I'm your plug

 

そうさ、僕はキミのプラグ

 

 

Whatever you need, I'll make sure you get enough

 

キミが必要なら、十分なほど与えてあげる

 

 

And when your battery gets low

 

キミのバッテリーが減ってきたら

 

 

I'ma be the one to charge you up

 

僕がキミを充電するさ

 

 

Let me massage your mental and your physical

 

キミの心も体も、マッサージしてあげる

 

 

Whenever you lose doubt, I'll be your miracle

 

不安がなくなったら、キミにミラクルを起こしてあげるよ

 

 

When you're around me, you should feel invincible

 

僕のそばにいるときは、何も恐れないで

 

 

Please don't forget that

 

それだけは忘れないで

 

 

 

 

 

 

 

You can take in out on me

 

僕に八つ当たりしてもいいんだよ

 

 

Yeah-yeah-yeah-yeah

 

 

 

 

You can take in out on me

 

僕に八つ当たりしてもいいんだよ

 

 

Hey, hey, hey, hey

 

 

 

 

I'll be your punching bag, hit me with all of your might (ayy)

 

サンドバッグ代わりになるから僕を殴ってもいいんだ

 

 

And get it all out 'til you feel light (ooh-oh)

 

キミの気持ちが軽くなるまで

 

 

And take it out on me (oh-oh-woah)

 

僕に八つ当たりしてもいいよ

 

 

You can take it out on me (oh-oh-woah)

 

怒りもぶつけてもいいさ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow