カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Steps~ Haim

 

 

 

 

 

 

 

So baby, when I'm near you

 

私がそばにいても、何も感じないのね

 

 

You can't feel me, I'm lighthin'

 

こんなに私は輝いてるのに

 

 

You used to come by

 

前は近くに来て

 

 

And sit down by mu side

 

私のそばに座ってたのに

 

 

You would come in close

 

近くに来て

 

 

And take off all my clothes

 

服を脱がしてくれていいわ

 

 

 

 

 

 

 

Every time I think that I've been takin' the steps

 

一歩一歩、進んでるって思ったら

 

 

You end up mad at me for makin' a mess

 

腹をたてて状況はめちゃくちゃなの

 

 

I can't understand, why you don't understand me

 

理解できないの、あなたもなんで理解してくれないの?

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

And every day I wake up and I make money for myself

 

毎日、私は目を覚まして生活のためにお金を稼いでるけど

 

 

And though we share a bed, you know that 

 

私達はベッドを共有してるけど

 

 

I don't need your help

 

あなたの助けはいらないわ

 

 

Do you understand?

 

あなたはわかってるの?

 

 

You don't understand me

 

私のことなんてわかってないわよね

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All the Ivy

 

アイヴィーの葉っぱが

 

 

Is growing sideways

 

道の脇でどんどん成長してるの

 

 

You won't stop it

 

あの葉っぱで私の家が埋まるまで

 

 

'Till it covers all my place

 

これを止めるつもりはないでしょ

 

 

 

 

 

 

 

Every time I think that I've been takin' the steps

 

一歩一歩、進んでるって思ったら

 

 

You end up mad at me for makin' a mess

 

腹をたてて状況はめちゃくちゃなの

 

 

I can't understand, why you don't understand me

 

理解できないの、あなたもなんで理解してくれないの?

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

And every day I wake up and I make money for myself

 

毎日、私は目を覚まして生活のためにお金を稼いでるけど

 

 

And though we share a bed, you know that 

 

私達はベッドを共有してるけど

 

 

I don't need your help

 

あなたの助けはいらないわ

 

 

Do you understand?

 

あなたはわかってるの?

 

 

You don't understand me

 

私のことなんてわかってないわよね

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I go right

 

もしも、私が右に行ったら

 

 

And you go left

 

あなたは左に行くの

 

 

Hey, I know we'll meet up again

 

ねえ、でもまた会えるのはわかってるわ

 

 

And if you go left

 

もしも、あなたが左に行くのなら

 

 

And I go right

 

私は右へ

 

 

Hey, maybe that's just life sometimes

 

ねえ、人生ってこういう時もあるわ

 

 

 

 

 

 

 

Every time I think that I've been takin' the steps

 

一歩一歩、進んでるって思ったら

 

 

You end up mad at me for makin' a mess

 

腹をたてて状況はめちゃくちゃなの

 

 

I can't understand, why you don't understand me

 

理解できないの、あなたもなんで理解してくれないの?

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

And every day I wake up and I make money for myself

 

毎日、私は目を覚まして生活のためにお金を稼いでるけど

 

 

And though we share a bed, you know that 

 

私達はベッドを共有してるけど

 

 

I don't need your help

 

あなたの助けはいらないわ

 

 

Do you understand?

 

あなたはわかってるの?

 

 

You don't understand me

 

私のことなんてわかってないわよね

 

 

Baby

 

ねえ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow