カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Red Love~ Pia Mia

youtu.be

 



 

 

 

 

 

 

 

I must be dreaming

 

私は夢を見てたの

 

 

You fit so perfect

 

あなたがあまりにも完璧すぎたから

 

 

I wanna give myself away

 

もうどこか遠くへ行ってしまいたい

 

 

You must be worth it

 

あなたは魅力的な人で

 

 

Give you my touch

 

だからつい気を許してしまったわ

 

 

You take me higher and above

 

本当に最高の気分だったの

 

 

And then you turn

 

そしてあなたは手のひらを返して

 

 

And leave me here with nothing

 

私をここに1人ぼっちに置き去りにしたの

 

 

 

 

 

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All that I wanted

 

私の望みは

 

 

Was for the first one to care

 

当たらず障らずの関係を維持したかったってこと

 

 

You kept your secrets

 

あなたは秘密を隠したままで

 

 

And told me life was unfair

 

人生とは不条理なものだって私に教えてくれたの

 

 

Gave you my trust

 

私はあなたを信じてしまった

 

 

You had me right there in your clutch

 

そして、私を虜にしたわ

 

 

I felt the rush

 

気が早すぎるって思ったけど

 

 

Then you just looked away like

 

案の定、あなたは私に背を向けたわね

 

 

 

 

 

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You don't even turn around to look back

 

あなたは私のことを全然見てくれなかったの

 

 

Didn't even stay to watch me cry

 

私が泣いてても気にも留めなかった

 

 

Now when I turn around to look back

 

もう私は追いかけないわ

 

 

Everything you said was a lie

 

あなたがくれた言葉は全て嘘だったの

 

 

Oh, baby baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

 

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Guess I was dreaming

 

私は夢を見ていたの

 

 

I wore my heart on my sleeve

 

あなたになら何でも打ち明けられたわ

 

 

And when the rain came pouring down

 

そして、たくさんの雨が降ってきたときも

 

 

You were so far out of reach

 

あなたは手の届かないところに居たの

 

 

But I'm waking up

 

でも、私はそれで目が覚めたわ

 

 

Sometimes enough is enough

 

時々、「もうこんなのたくさん」って思うけど

 

 

If I can never get it back

 

取り返しがつかないって分かってるけど

 

 

At least I gave it all for

 

せめてこの気持ちだけでも取り除きたいのよ

 

 

 

 

 

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛を

 

You don't even turn around to look back

 

あなたは私のことを全然見てくれなかったの

 

 

Didn't even stay to watch me cry

 

私が泣いてても気にも留めなかった

 

 

Now when I turn around to look back

 

もう私は追いかけないわ

 

 

Everything you said was a lie

 

あなたがくれた言葉は全て嘘だったの

 

 

Oh, baby baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

 

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛を

 

 

Red love, red, red love

 

赤い愛を、情熱の

 

 

Red love, red, red love

 

情熱の赤い愛ををね

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow