カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If I Can't Have You~ Shawn Mendes

 

 

 

 

 



 

youtu.be

 

 

 

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm in Toronto and I got this view

 

僕はトロントにいるんだ、この景色は僕のものさ

 

 

But I might as well be in a hotel room, yeah

 

でも、ホテルにいるのかしれない

 

 

It doesn't matter 'cause I'm so consumed

 

そんなことはどうだっていいんだ、消費しきってしまったんだ

 

 

Spending all my nights reading texts from you

 

毎晩キミからのメッセージを読むのに

 

 

Oh, I'm good at keeping my distance

 

なあ、僕は距離を保つのが得意で

 

 

I know that you're the feeling I'm missing

 

わかってるんだ、僕が恋しく思ってるのはキミなんだよ

 

 

You know that I hate to admit it

 

わかってるんだろ、それを認めるのはすごく嫌だって

 

 

But everything means nothing if I can't have you

 

でも、何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so sorry that my timing's off

 

本当にタイミングが悪くてごめんね

 

 

But I can't move on if we're still gonna talk

 

でも、まだ僕達が話せるのなら前に進むことが出来ないんだよ

 

 

Is it wrong for me to not want half?

 

キミの半分以上を欲しがるのは間違ってるかな?

 

 

I want all of you, all the strings attached

 

全てが欲しいんだ、どんな隠された条件も

 

 

Oh, I'm good at keeping my distance

 

なあ、僕は距離を保つのが得意で

 

 

I know that you're the feeling I'm missing

 

わかってるんだ、僕が恋しく思ってるのはキミなんだよ

 

 

You know that I hate to admit it

 

わかってるんだろ、それを認めるのはすごく嫌だって

 

 

But everything means nothing if I can't have you

 

でも、何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm trying to move on, forget you, but I hold on

 

前に進もうとしてるんだ、キミを忘れてでも、待って

 

 

Everything means nothing, everything means nothing, babe

 

何も意味をなさないんだ、何も、ベイビー

 

 

I'm trying to move on, forget you, but I hold on

 

前に進もうとしてるんだ、キミを忘れてね、でも待って

 

 

Everything means nothing if I can't have you, no

 

何も意味をなさないんだ、何もね、ベイビー

 

 

 

 

 

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you? (yeah)

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

I can't write one song that's not about you

 

キミのことじゃない曲は書けないよ

 

 

Can't drink without thinking about you

 

キミのことを考えないと、酒も飲めなくて

 

 

Is it too late to tell you that

 

これを伝えるのには遅すぎるのかな?

 

 

Everything means nothing if I can't have you?

 

何も意味をなさないんだ、もしもキミが僕のものにならなければ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow