カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Me!~ Taylor Swift feat Brendon Urie

 

 

 
 
 
 
 
I promise that you'll never find another like me
 
約束するわ、あなたは私みたいな彼女は見つけられないって
 
 
I know that I'm a handful, baby, uh
 
私は手に負えない存在だってわかってる
 
 
I know I never think before I jump
 
飛ぶ前に考えないもの
 
 
And you're the kind of guy ladies want
 
あなたは女の子が必要とするタイプの男で
 
 
(And there's a lot of cool chicks out there)
 
(外にはおしゃれな女の子が溢れてる)
 
 
I know that I went psycho on the phone
 
私は電話でおかしくなってしまって
 
 
I never leave well enough alone
 
ほっとくことが苦手なのよ
 
 
And trouble's gonna follow where I go
 
トラブルは常に、私にまとわりついてるの
 
 
(And there's a lot of cool chicks out there)
 
(外にはイケてる娘が溢れてる)
 
 
But one of these things is not like the others
 
でも、これって他の子にはないことじゃない?
 
 
Like a rainbow with all of the colors
 
沢山の色を持つ虹の様に
 
 
Baby doll, when it comes to a lover
 
ベイビー、恋人として
 
 
I promise that you'll never find another like
 
あなたはもう、私みたいな彼女は見つけられないって約束してあげるわ
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Me-e-e, ooh-ooh-ooh-ooh
 
私は
 
 
I'm the only one of me
 
私は唯一の存在なの
 
 
Baby, that's the fun of me
 
ベイビー、それが面白い所なの
 
 
Eeh-eeh-eeh, ooh-ooh-ooh-ooh
 
 
 
 
You're the only one of you
 
あなたは唯一の存在で
 
 
Baby, that's the fun of you
 
ベイビー、それが面白い所なの
 
 
And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e
 
誰も私のようにあなたを愛することが出来ないって約束するわ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I know I tend to make it about me
 
何でも自分の話しにしがちだってわかってるの
 
 
I know you never get just what you see
 
見たものをすべて手に入れられないってわかってる
 
 
But I will never bore you, baby
 
でも、キミを退屈にさせたりはしないよ
 
 
(And there's a lot of lame guys out there)
 
(外にはダサい男が沢山)
 
 
And when we had that fight out in the rain
 
雨の中、喧嘩した時
 
 
You ran after me and called my name
 
あなたは追いかけてくれて、私の名前を呼んでくれた
 
 
I never wanna see you walk away
 
キミが立ち去るのは見たくないんだよ
 
 
(And there's a lot of lame guys out there)
 
(外にはダサい男が沢山)
 
 
'Cause one of these things is not like the others
 
だって、これは他の女の子にはないことじゃない?
 
 
Livin' in winter, I am your summer
 
冬でも、僕はキミの夏になるよ
 
 
Baby doll, when it comes to a lover
 
ベイビー、恋人なら
 
 
I promise that you'll never find another like
 
誰も僕の様にキミを愛すことが出来ないって約束する
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Me-e-e, ooh-ooh-ooh-ooh
 
私は
 
 
I'm the only one of me
 
私は唯一の存在なの
 
 
Let me keep you company
 
キミの側に居させて欲しいんだ
 
 
Eeh-eeh-eeh, ooh-ooh-ooh-ooh
 
 
 
 
You're the only one of you
 
あなたは唯一の存在で
 
 
Baby, that's the fun of you
 
ベイビー、それが面白い所
 
 
And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e
 
誰も私のようにあなたを愛することが出来ないって約束するわ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hey, Kids!
 
ねえ!子供達
 
 
Spelling is fun!
 
スペリングは面白い!
 
 
Girl, there ain't no I in "team"
 
ガール、チームの中にI はないんだよ
 
 
But you know there is a "me"
 
でも、Meはあるよね
 
 
Strike the band up, 1, 2, 3
 
さあ、バンドの演奏を始めよう!
 
 
I promise that you'll never find another like me
 
もう、私のような人は見るからないって約束するわ
 
 
Girl, there ain't no I in "team"
 
ガール、チームの中にIはないんだ
 
 
But you know there is a "me"
 
でも、Meはあるけど
 
 
And you can't spell "awesome" "without" "me"
 
MeなしではAwesomeって最高のスペルもできないわよね
 
 
I promise that you'll never find another like
 
あなたはもう、私みたいな人は見つけられないって約束するわ
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Me-e-e (yeah), ooh-ooh-ooh-ooh (and I want ya, baby)
 
私は(私のような)
 
 
I'm the only one of me (I'm the only one of me)
 
私は唯一の存在なの
 
 
Baby, that's the fun of me (baby, that's the fun of me)
 
ベイビー、それが面白い所なの
 
 
Eeh-eeh-eeh, ooh-ooh-ooh-ooh (oh)
 
 
 
 
You're the only one of you (oh)
 
あなたは唯一の存在で
 
 
Baby, that's the fun of you
 
ベイビー、それが面白い所なの
 
 
And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e
 
誰も私のようにあなたを愛することが出来ないって約束するわ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Girl, there ain't no I in "team" (ooh-ooh-ooh-ooh)
 
ガール、チームの中にI はないんだよ
 
 
But you know there is a "me"
 
でも、Meはあるよね
 
 
I'm the only one of me  (oh-oh)
 
私は唯一の存在なの
 
 
Baby, that's the fun of you
 
ベイビー、それが面白い所
 
 
(Eeh-eeh-eeh, ooh-ooh-ooh-ooh)
 
 
 
 
Strike the band up, 1, 2, 3
 
さあ、バンドの演奏を始めよう!
 
 
You can't spell "awesome" "without" "me"
 
MeなしではAwesomeって最高のスペルもできないわよね
 
 
You're the only one of you 
 
あなたは唯一の存在で
 
 
Baby, that's the fun of you
 
ベイビー、それが面白い所なの
 
 
And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e
 
誰も私のようにあなたを愛することが出来ないって約束するわ
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow