カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm Used To It~ Powfu

 

 

 

 



 

 

Yeah yeah, ayy

 

そうさ

 

 

I've been chasin' dreams, hope it works out

 

叶うようにって祈りながら夢を追い続けてきたんだ

 

 

Shootin' for the stars, got me burnt out

 

流れ星に祈って、落ち込みをした

 

 

I got nothin' else in store

 

店には僕の必要なものは売られてないけど

 

 

This is all I'm askin' for, ayy

 

僕が望むものは歌を歌うことだけさ

 

 

Stay inside my room, high school doesn't miss me

 

部屋に閉じこもって過ごしてたんだ、高校は僕のことなんて恋しがってなくて

 

 

Didn't go to prom, had no one to go with me

 

プロムにも行かなかったし一緒に行く人もいなかったから

 

 

I didn't wanna ask you out

 

キミを誘うことなんてしなくて

 

 

'Cause I'm not who you talk about

 

だって、僕のことなんて眼中にないのを知ってたから

 

 

 

 

Yeah, I'm used to this, the same old shit 

 

でももう慣れたよ、過去のあれこれは

 

 

Left alone wherever I sit (wherever I sit)

 

もう置き去りにして行こうよ

 

 

Why's this place so dry? no love to find

 

この場所は乾いてて、愛も見当たらないよ

 

 

You're the only one that ever acts kind

 

親切にしてくれたのはキミだけだったんだ

 

 

They're all after me, what's happening?

 

みんな僕を置いていく、何があったのかな?

 

 

I wish that you could see what I see (just what I see)

 

僕が見てるものがキミに見えたらいいのに

 

 

Your boyfriend's a douche that thinks he's cool

 

キミの彼氏は自分をイケてるって思ってるけど、ダメなんだ

 

 

And doesn't deserve a girl like you (girl like you)

 

キミみたいな子は相応しくないよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm that outcast dumb kid

 

僕は居場所のないガキで

 

 

Parents aren't dumb rich

 

両親が金持ちなわけじゃないし

 

 

I don't get A's like some kids

 

他の子みたいにいい成績も取れないんだ

 

 

Most kids party every weekend and drink lots

 

ほとんどの子は毎週パーティーをして

 

 

While I try to write songs, gettin' pissed off

 

飲んだりしてるのに、その間僕は曲を書いてるよ

 

 

Yeah, I don't really care what they all say

 

そうさ、みんながなんて言おうが本当にどうでもいいんだ

 

 

Keep knockin' down my books in the halfway

 

僕の教科書を投げ続ければいいさ

 

 

No longer wanna try, sick of being shy

 

でも正直、黙ってるのも疲れたよ

 

 

Let's fight on the field next Monday

 

来週の月曜日にグラウンドでファイトしようぜ

 

 

 

 

Yeah, I'm used to this, the same old shit 

 

でももう慣れたよ、過去のあれこれは

 

 

Left alone wherever I sit (wherever I sit)

 

もう置き去りにして行こうよ

 

 

Why's this place so dry? no love to find

 

この場所は乾いてて、愛も見当たらないよ

 

 

You're the only one that ever acts kind

 

親切にしてくれたのはキミだけだったんだ

 

 

They're all after me, what's happening?

 

みんな僕を置いていく、何があったのかな?

 

 

I wish that you could see what I see (just what I see)

 

僕が見てるものがキミに見えたらいいのに

 

 

Your boyfriend's a douche that thinks he's cool

 

キミの彼氏は自分をイケてるって思ってるけど、ダメなんだ

 

 

And doesn't deserve a girl like you (girl like you)

 

キミみたいな子は相応しくないよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm trying (I'm trying)

 

僕は、努力してるんだ

 

 

I wanna talk to you, but I can't

 

キミと話したいけどうまくいかないよ

 

 

I wanna walk with you, but I can't

 

話したいんだけど、できないんだ

 

 

Wishin' I was holdin' your hand (holdin' your hand)

 

キミの手を握れたらいいのに

 

 

I'm trying (I'm trying)

 

僕は、努力してるんだ

 

 

To forget the words that they say (words they say)

 

忘れようって努力してると

 

 

Crying here in my bed

 

ベッドに入って泣く

 

 

Loneliness, my only friend

 

孤独だけが僕の友達さ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow