カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Live Forever~ Bazzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

World on fire, and I'll stand by you

 

世界が火に包まれても、僕はキミの側にいる

 

 

Lookin' in my eyes and you see right through

 

僕の瞳を見つめれば、キミもわかってくれるだろう

 

 

Heaven is a place on Earth with you

 

キミと一緒なら、地上が楽園になって

 

 

Heaven is a place on Earth with you

 

キミと一緒なら、地上が楽園になるんだ

 

 

Seven in the morning 'cause we just can't sleep (yeah)

 

今、午前7時、2人とも眠れなかったね

 

 

If I'm outta town, know I'm never outta reach (yeah)

 

もしも街を離れることがあっても、いつも僕には連絡できるんだ

 

 

I know that you like it, you don't try and fight it

 

キミが今、キミ行ってることはわかってる、戦いたくないんだね

 

 

You wanna ignite it, you go where the night ends

 

火をつけたがってるキミ、夜が終わる場所へ行くの?

 

 

In the dark, in the rain, I feel you, yeah

 

暗闇の中でも、雨が降っても、キミを感じてるんだ

 

 

In my heart, through the pain, I see you 

 

僕の心の中にある、痛みの中でも、キミを見つめてる

 

 

You're the soul, you're the breath that moves me

 

キミは僕の魂で、キミは僕を生かす呼吸のような存在なんだ

 

 

Do you really wanna live forever?

 

キミは永遠の命を望む?

 

 

I feel like we gonna live forever

 

僕達は永遠に生きられる、そんな気分で

 

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Do you really wanna live forever?

 

キミは永遠の命を望むの?

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I feel like we gonna live forever

 

僕達は永遠に生きられるんだ、そんな気分さ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

First time I laid my eyes on you

 

初めてキミを見たとき

 

 

Swear to God I knew what I had to do

 

ハッキリわかったんだ、自分が何をすべきなのか

 

 

You were sittin' pretty with that hoodie on

 

キミはパーカーのフードを被って、可愛く座ってた

 

 

All the makeup gone, everything I wanted was you

 

メイクを落とした時、僕が欲しかったのはキミだけだったんだ

 

 

Tell me why I can't avoid this feeling (why?)

 

なんでこんな感情に逆らうことが出来るのかな?

 

 

I don't wanna wake you when you sleeping

 

眠ってるキミを起こしたくないんだ

 

 

Pretty little soul, you love my demons 

 

愛しい小さな魂よ、僕の中の悪魔を愛してくれるキミ

 

 

Say you never leavin', I'm the one you needin', yeah

 

キミは絶対に離れないって言ったね、キミが必要としてるのは僕だって

 

 

In the dark, in the rain, I feel you (I feel you)

 

暗闇の中でも、雨が降っても、キミを感じてるんだ

 

 

In my heart, through the pain, I see you 

 

僕の心の中にある、痛みの中でも、キミを見つめてる

 

 

You're the soul, you're the breath that moves me

 

キミは僕の魂で、キミは僕を生かす呼吸のような存在なんだ

 

 

Do you really wanna live forever?

 

キミは永遠の命を望む?

 

 

I feel like we gonna live forever

 

僕達は永遠に生きられる、そんな気分で

 

 

 

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Do you really wanna live forever?

 

キミは永遠の命を望むの?

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

Oh-oh-oh-oh-oh

 

 

 

 

I feel like we gonna live forever

 

僕達は永遠に生きられるんだ、そんな気分さ

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow