カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Like That~ Lauv

 

 

 

 

 

 

 

You say I spend too much time

 

キミは僕が考えることに

 

 

In my head and it holds me back

 

時間を使いすぎたって言うね

 

 

I think you spend too much time

 

僕はキミがチャンスを与えようと

 

 

Givin' me second chances that

 

することに時間を使いすぎだと思うよ

 

 

I don't deserve

 

そんなチャンスは僕に相応しくなくて

 

 

And it hurts

 

悲しいけど

 

 

 

 

You give me the kinda love that I never had

 

キミは僕が今まで知らなかったような愛を与えてくれた

 

 

Wish that I could love, love, love you back

 

同じ気持ちで、キミを愛せたらいいのに

 

 

Wish that I could love, love, love you back

 

僕からもキミに愛を返したいんだ

 

 

Wish that I could love like that

 

そんな風に愛せたらいいのに

 

 

You give me your unconditional

 

無条件に愛をくれるキミ

 

 

Don't mean to sound so typical

 

こんなことなかなか出来ないよ

 

 

But I wish that I could love, love, love you back

 

でも僕も同じ気持ちでキミを愛せたらいいのに

 

 

Wish that I could love like that, mmm

 

そんな風に愛したいんだ

 

 

Wish that I could love like

 

そんな風に愛したいんだ

 

 

 

 

 

 

 

You, that weekend, we were sleeping

 

キミは、週末ロンドンのホテルで

 

 

In that London hotel room

 

2人で眠って居た時のこと

 

 

Heard you singing in the shower

 

キミはシャワーをしながら歌ってたよね

 

 

Damn near broke my heart in two

 

ハートが壊れそうだったよ

 

 

And I don't deserve you

 

でも僕はキミに相応しくないんだ

 

 

And it hurts to

 

それがすごく悲しいよ

 

 

 

 

Get the kinda love that you never had

 

キミも手にしたことのない愛を手に入れた

 

 

Wish that you could give, give, give it back

 

キミがそれを返してくれたらいいのに

 

 

Wish that I could love, love, love you back

 

僕からもキミに愛を返したいんだ

 

 

Wish that I could love like that

 

そんな風に愛せたらいいのに

 

 

You give me your unconditional

 

無条件に愛をくれるキミ

 

 

Don't mean to sound so typical

 

こんなことなかなか出来ないよ

 

 

But I wish that I could love, love, love you back

 

でも僕も同じ気持ちでキミを愛せたらいいのに

 

 

Wish that I could love like that

 

そんな風に愛したいんだ

 

 

Ah-ooh, wish that I could love like that

 

そんな風に愛したいんだ

 

 

 

 

 

 

 

But look at us, we're in a room half-crowded

 

でも見てごらん、僕達は人が沢山いる部屋に居るよ

 

 

And I wish that I could finish what we started

 

2人で始めたことを終わらせたいんだ

 

 

But I don't know how

 

でも、方法がわからなくて

 

 

 

 

 

To give the kinda love that you deserve

 

キミにどうやって愛を与えたらいいのかな

 

 

Knowing that I can't just makes it worse

 

これ以上状況を悪くはしたくないよ

 

 

Wish that I could love, love, love you back

 

僕からもキミに愛を返したいんだ

 

 

Wish that I could love like that

 

そんな風に愛せたらいいのに

 

 

You give me your unconditional

 

無条件に愛をくれるキミ

 

 

Don't mean to sound so typical

 

こんなことなかなか出来ないよ

 

 

But I wish that I could love, love, love you back

 

でも僕も同じ気持ちでキミを愛せたらいいのに

 

 

Wish that I could love like that

 

そんな風に愛したいんだ

 

 

 

 

 

 

 

You are perfect

 

キミは完璧さ

 

 

Wish that I could

 

だからそんな風に愛したいんだ

 

 

You are perfect

 

キミは完璧なんだ

 

 

Wish that I could

 

僕もそうやって愛したいんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow