カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Every Little Word~ Tim Gallagher

 

 

 

You were always listening

キミはいつも僕に耳を傾けてくれた

 

But I could never find my voice

でも、僕は自分の声を見つけられずにいて

 

Trying silence

沈黙を続けたんだ

 

Not like I didn't leave you

キミを置いてこうなんて思ってなかった

 

Not like I didn't need you, no

キミが必要ないなんて思ってなかったよ

 

I can't describe it

説明できない

 

Tell me that it's not too late to show you

まだ間に合うかな、この感情を

 

How I feel

伝えたいんだ

 

 

 

If I could write a book

もしも僕が本を書くのなら

 

I'd fill it up

埋め尽くせるよ

 

A thousand pages just ain't enough

1000ページなんて足りないだろうね

 

I swear

誓うよ

 

For every little word that I wish I'd said

些細なことでも言っておけば良かったって後悔してるから

 

And I've been trying to find

ずっと探してる

 

The love we lost

失った僕達の愛を

 

The thousand nights and I can't get it off

1000の夜を過ごしても、まだ拭えない

 

My chest

僕の胸には

 

Every little word that I wish I'd said

伝えたかった些細な言葉の数々が残ってるよ

 

 

 

I thousand that I was stronger

もっと強い人間だって思ってた

 

I was only paper thin

でも髪みたいに薄っぺらくて

 

Torn in between

切り裂かれたんだ

 

The too much on faking

取り繕ってばっかりで

 

The diving in the deep end

奥深くまで落ちて行ったんだ

 

I'm so sorry

ホントにごめん

 

Tell me that it's not too late to show you

まだ間に合うのか教えてよ、この感情を

 

How I feel

伝えたいんだ

 

 

 

If I could write a book

もしも僕が本を書くのなら

 

I'd fill it up

埋め尽くせるよ

 

A thousand pages just ain't enough

1000ページなんて足りないだろうね

 

I swear

誓うよ

 

For every little word that I wish I'd said

些細なことでも言っておけば良かったって後悔してるから

 

And I've been trying to find

ずっと探してる

 

The love we lost

失った僕達の愛を

 

The thousand nights and I can't get it off

1000の夜を過ごしても、まだ拭えない

 

My chest

僕の胸には

 

Every little word that I wish I'd said

伝えたかった些細な言葉の数々が残ってるよ

 

 

 

And if you read it, then I think you'd know

もしもキミがそれを読んでくれるなら、キミもわかると思うよ

 

That you really didn't have to go

キミが去る必要なんて、ホントになかったんだ

 

If I could write a book

もしも、僕が本を書くのなら

 

I'd fill it up

埋め尽くせるよ

 

A thousand pages just ain't enough

1000ページじゃ足りないだろうね

 

I swear

誓うよ

 

For every little word that I wish I'd said

どんな些細なことでも言っておけば良かったって後悔してるから

 

 

 

And I've been trying to find

ずっと探してる

 

The love we lost

失った僕達の愛を

 

The thousand nights and I can't get it off

1000の夜を過ごしても、まだ拭えない

 

My chest

僕の胸には

 

Every little word that I wish I'd said

伝えたかった些細な言葉の数々が残ってるよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow