カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Truth~ Kygo feat Valerie Broussard

 



 

I'm having thoughts again

 

また考えてしまってる

 

 

Hey, are we more than friends?

 

ねえ、私達って友達以上の関係なのかな?

 

 

Been tryin' to say those words for days

 

あなたに尋ねようと何日も悩んでる

 

 

'Cause I've been noticin'

 

だって、あなたを見た時

 

 

That when I look at you

 

私は何も気付いてなかった

 

 

You turn your head and look away

 

あなたは反対を向いて去っていったわ

 

 

 

 

Been dancing 'round, not feelin' in the dark

 

クルクル回って踊ってられる

 

 

Can't get it out, why can't you tell me now?

 

ここから抜け出せないの?どうして何も伝えてくれないの?

 

 

Oh, I've been up all night, wondering why you lie?

 

一日中眠れないまま何であなたは嘘をついたのかなって考えてる

 

 

When your heart is sayin' more than you do

 

あなたの心は多くを訴えて来たのにね

 

 

I feel it every time

 

あなたを見つめる度に

 

 

That I look in your eyes

 

感じるの

 

 

Your heart ain't what I always knew

 

私はあなたの心をわかってなかったって

 

 

And that's the truth...

 

それが真実よね

 

 

 

 

 

 

 

Those things we could have said

 

私達が口にできたはずのあれこれを

 

 

On loop inside my head

 

何度も頭の中で考えてしまうの

 

 

It's with me everywhere I go

 

何処にいっても頭から離れないの

 

 

Might be a mistake

 

きっと間違い無いんだろうけど

 

 

But that's a risk I'll take

 

でも、それを私は選ぶことにするわ

 

 

If I don't ask, I'll never know

 

やってみないと分からないでしょ

 

 

 

 

Been dancing 'round, not feelin' in the dark

 

クルクル回って踊ってられる

 

 

Can't get it out, why can't you tell me now?

 

ここから抜け出せないの?どうして何も伝えてくれないの?

 

 

Oh, I've been up all night, wondering why you lie?

 

一日中眠れないまま何であなたは嘘をついたのかなって考えてる

 

 

When your heart is sayin' more than you do

 

あなたの心は多くを訴えて来たのにね

 

 

I feel it every time

 

あなたを見つめる度に

 

 

That I look in your eyes

 

感じるの

 

 

Your heart ain't what I always knew

 

私はあなたの心をわかってなかったって

 

 

And that's the truth...

 

それが真実よね

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow