カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Smile~ Avril Lavigne

 

 

 

You know that I'm a crazy bitch

私がおかしい娘だってわかるでしょ?

 

I do what I want when I feel like it

気の向くまま、やりたいことしかしないの

 

All I wanna do is lose control

コントロールを失うくらいに何もかもしたいの

 

But you don't really give a shit

でもあなたは絶対私から離れないわ

 

You go with it, go with it, go with it

あなたは絶対に私を受け止めてくれるから

 

'Cause you're fuckin' crazy rock 'n' roll

だって、あなたも同じくらいおかしくてかっこいいからね

 

You said "hey, what's your name?"

「名前は何?」ってあなたは言ったけど

 

It took one look and now I'm not the same

その時からいつも通りではいられなくて

 

Yeah, you said "hey" and since that day

あなたの「やあ!」だけで

 

You stole my heart and you're the one to blame

私の心は盗まれたの

 

 

 

And that's why I smile

だから今の私は

 

It's been a while

笑っていられるのね

 

Since everyday and everything

毎日、全てがいい感じに思えたの

 

Has felt this right, and now

あなたが全て変えてしまったの

 

You turn it all around

突然

 

And suddenly, you're all I need

あなたは私の全てになったの

 

The reason why I-I-I. smile

あなたがいるから私は笑っていられるの

 

 

 

Last night I blacked out, I think

昨日の夜、気を失ってたみたい

 

What did you, what did you put in my drink?

あなた私の飲み物に何か入れた?

 

I remember makin' out and then 

あの時までは覚えてるけど

 

I woke up with a new tattoo

目が覚めたら新しいタトゥーが入ってて

 

Your name was on me and my name was on you

私にはあなたには私の名前が書かれたの

 

I would do it all over again

こんな夜なら毎日だっていいのかも

 

 

 

You said "hey, what's your name?"

「名前は何?」ってあなたは言ったけど

 

It took one look and now I'm not the same

その時からいつも通りではいられなくて

 

Yeah, you said "hey" and since that day

あなたの「やあ!」だけで

 

You stole my heart and you're the one to blame

私の心は盗まれたの

 

 

 

And that's why I smile

だから今の私は

 

It's been a while

笑っていられるのね

 

Since everyday and everything

毎日、全てがいい感じに思えたの

 

Has felt this right, and now

あなたが全て変えてしまったの

 

You turn it all around

突然

 

And suddenly, you're all I need

あなたは私の全てになったの

 

The reason why I-I-I. smile

あなたがいるから私は笑っていられるの

 

The reason why I-I-I. smile

あなたがいるから私は笑っていられるの

 

 

 

You know that I'm a crazy bitch

私がおかしい娘だってわかるでしょ?

 

I do what I want when I feel like it

気の向くまま、やりたいことしかしないの

 

All I wanna do is lose control

コントロールを失うくらいに何もかもしたいの

 

You know that I'm a crazy bitch

私がおかしい娘だってわかるでしょ?

 

I do what I want when I feel like it

気の向くまま、やりたいことしかしないの

 

All I wanna do is lose control

コントロールを失うくらいに何もかもしたいの

 

 

 

And that's why I smile

だから今の私は

 

It's been a while

笑っていられるのね

 

Since everyday and everything

毎日、全てがいい感じに思えたの

 

Has felt this right, and now

あなたが全て変えてしまったの

 

You turn it all around

突然

 

And suddenly, you're all I need

あなたは私の全てになったの

 

The reason why I-I-I. smile

あなたがいるから私は笑っていられるの

 
 

The reason why I-I-I. smile

あなたがいるから私は笑っていられるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow