カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~1 Sided Love~ Blackbear

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're too busy talking over me to hear what I'm sayin'

 

キミは喋るのに夢中で、僕の話しは聞かないね

 

 

You're too high to realize

 

興奮しすぎさ

 

 

I see through the smile that you're fakin'

 

キミが笑顔を作ってることが僕にはわかるよ

 

 

You're so into yourself, everyone else is overrated

 

キミは自分のことばっかり、みんな過大評価しすぎさ

 

 

And everything's changing, is your heart worth breakin'?

 

何もかも変化していって、キミの心は壊れる価値はあるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One-sided, one-sided, one-sided love

 

一方通行の愛

 

 

Our time is, our time is, our time is up

 

僕達は時間切れなのかな

 

 

Trying to make this work, it ain't enough

 

修復しようとするけど無理だよ

 

 

One-sided, one-sided, one-sided love

 

この愛は一方通行で

 

 

And you don't even notice, do you?

 

キミは気づいてもないよね?

 

 

Everything perfect to you

 

キミから見れば全て完璧さ

 

 

Think you love the idea of us more than the real thing

 

現実的なものよりも僕達の考えを気にいるだろうね

 

 

Hope your heart don't break too much

 

キミが傷つかないとイイけど

 

 

 

 

 

 

 

You're too busy talking over me to hear what I'm sayin'

 

キミは喋るのに夢中で、僕の話しは聞かないね

 

 

You're too high to realize

 

興奮しすぎさ

 

 

I see through the smile that you're fakin'

 

キミが笑顔を作ってることが僕にはわかるよ

 

 

You're so into yourself, everyone else is overrated

 

キミは自分のことばっかり、みんな過大評価しすぎさ

 

 

And everything's changing, is your heart worth breakin'?

 

何もかも変化していって、キミの心は壊れる価値はあるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm missin' the way that it used to be

 

昔が恋しいよ

 

 

You say I changed, maybe you changed me

 

きっとキミが僕を変えたんだ

 

 

I swear lettin' you down, lettin' you down is hard enough

 

キミを落ち込ませるのはひどいよね

 

 

When it's one-sided, one-sided, one-sided love

 

愛が一方通行のうちは

 

 

You don't even notice, do you?

 

キミは気づいてないよね?

 

 

Everything perfect to you

 

キミから見れば全て完璧さ

 

 

Think you love the idea of us more than the real thing

 

現実的なものよりも僕達の考えを気にいるだろうね

 

 

Hope your heart don't break too much

 

キミが傷つかないとイイけど

 

 

 

 

 

 

 

You're too busy talking over me to hear what I'm sayin'

 

キミは喋るのに夢中で、僕の話しは聞かないね

 

 

You're too high to realize

 

興奮しすぎさ

 

 

I see through the smile that you're fakin'

 

キミが笑顔を作ってることが僕にはわかるよ

 

 

You're so into yourself, everyone else is overrated

 

キミは自分のことばっかり、みんな過大評価しすぎさ

 

 

And everything's changing, is your heart worth breakin'?

 

何もかも変化していって、キミの心は壊れる価値はあるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is your heart worth breakin'?

 

キミを傷つける意味はあるのかな?

 

 

Is your heart worth breakin'?

 

キミを傷つける意味は?

 

 

Is your heart worth breakin'?

 

キミを傷つける意味はあるのかな?

 

 

Is your heart worth breakin'?

 

キミを傷つける意味は?

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow