カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~SAME SIDE~ Jessie Reyez

 

 

 

 

 

Just to be with you

 

あなたといたいの

 

 

Just to be with you

 

ただ、あなたと

 

 

How come I can't leave ya?

 

あなたから離れられると思う?

 

 

Talk to myself at night, wondering why

 

夜になると考えてしまう

 

 

I feel like I am tied down to someone

 

私を笑顔にしてくれる人じゃなくて

 

 

Who's making me cry more than making me smile

 

私を泣かせるような人に依存してしまってるみたいに

 

 

Leave ya, just make it through the night

 

今夜を乗り切るために忘れるわ

 

 

Lying to myself, saying I'll be fine

 

大丈夫だって自分に嘘をついて

 

 

I don't want you, I hate you, I think

 

あなたなんて嫌いだしいらない

 

 

But I don't wanna be alone either

 

でも、独りでいたくないの

 

 

 

 

You're such an asshole, but I see a prince

 

あなたにとっては最低だけど、私にとっては王子様なの

 

 

And I'm a good girl, but you see a bitch

 

私はいい子で、でもビッチだって思ってるのね

 

 

I wanna make love, you wanna burn a bridge

 

愛を育てたいのに、あなたは橋を燃やしてしまう 

 

 

So I wish I was a bad guy

 

だから自分が悪い子だったらよかったわね

 

 

So we could just be fighting on the same side, yeah

 

そうしたら同じ側に立って、対等に喧嘩できたのに

 

 

You're such an asshole, but I see a prince

 

あなたにとっては最低だけど、私にとっては王子様なの

 

 

And I'm a good girl, but you see a bitch

 

私はいい子で、でもビッチだって思ってるのね

 

 

So I wish I was a bad guy

 

だから自分が悪い子だったらよかったわね

 

 

Just to be with you

 

あなたといたいの

 

 

Just to be with you

 

ただ、あなたと

 

 

 

 

 

 

 

How come I won't believe ya?

 

どうして信じられないの?

 

 

You said all your goodbye

 

あなたはさよならを言って

 

 

You said that you would be out my life

 

私の人生から消えるって言ったの

 

 

If I could just let you go, let you be on your own

 

もしも、あなたを手放せたらもっと自分らしく生きて欲しいわ

 

 

But love, I need ya

 

でも、あなたを愛してるの

 

 

You used to be paradise

 

あなたの存在はパラダイス

 

 

You used to be where I would go to hide

 

安全を感じられる場所だった

 

 

From people who treat me the way that you treated me

 

あなたと同じような仕打ちをする人から隠れたりもしたわ

 

 

I don't believe ya

 

私には信じられないの

 

 

 

 

You're such an asshole, but I see a prince

 

あなたにとっては最低だけど、私にとっては王子様なの

 

 

And I'm a good girl, but you see a bitch

 

私はいい子で、でもビッチだって思ってるのね

 

 

I wanna make love, you wanna burn a bridge

 

愛を育てたいのに、あなたは橋を燃やしてしまう 

 

 

So I wish I was a bad guy

 

だから自分が悪い子だったらよかったわね

 

 

So we could just be fighting on the same side, yeah

 

そうしたら同じ側に立って、対等に喧嘩できたのに

 

 

You're such an asshole, but I see a prince

 

あなたにとっては最低だけど、私にとっては王子様なの

 

 

And I'm a good girl, but you see a bitch

 

私はいい子で、でもビッチだって思ってるのね

 

 

So I wish I was a bad guy

 

だから自分が悪い子だったらよかったわね

 

 

Just to be with you

 

あなたといたいの

 

 

 

 

 

 

 

Sorry I'm not your ex

 

元カノみたいじゃなくてゴメンね

 

 

I'm sorry I'm not who you thought you'd get

 

あなたの理想の彼女じゃなくてゴメンね

 

 

I'm sorry that I'm lacking self-respect

 

私には自己愛が欠けてる

 

 

Shoulda left when you started hopping beds

 

あなたがベッドから出た時に私も去るべきだったの

 

 

I'm sorry I made this world in my head

 

頭の中でずっと考えてるの

 

 

I'm sorry I don't wanna quit this yet

 

やめられなくてゴメンね

 

 

I'm sorry, I swear that I tried my best

 

でも私なりに頑張ったの

 

 

I'm sorry, can you be sorry instead?

 

代わりにあなたが謝ってくれる?

 

 

Just to be with you

 

あなたといたいの

 

 

Just to be with you

 

ただ、あなたと

 

 

Just to be with you

 

あなたといたいの

 

 

Just to be with you

 

ただ、あなたと

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow