カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Genesis~ Dua Lipa

 

 



youtu.be

 

 

 

 

 

 

In the beginning 

 

始まりは

 

 

God created heaven and Earth

 

神様が天国に地球を造ったの

 

 

For what it's worth, I think that he might've created you first

 

それに見合うように神様はあなたを最初に造ったんじゃないかって思うの

 

 

Just my opinion

 

私の意見は

 

 

Your body is the one paradise that I wanna fly to

 

あなたの体は私が飛んで行きたいパラダイスで

 

 

Every day and every night

 

毎日、毎晩ね

 

 

I've been sick and tried of running

 

きらびやかな光を求めて

 

 

Chasing all of the flashing lights

 

走るのには疲れたし、もううんざりなの

 

 

These late nights don't mean nothing

 

夜遅くまで居ても何の意味もないの

 

 

So I just wanna apologize

 

だから、謝りたいの

 

 

I'm sorry, so sorry

 

ごめんね、ホントに

 

 

I'm sorry, yeah

 

ごめんなさい

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I need your love

 

あなたの愛が必要で

 

 

And I'm dying for the rush

 

私は急に死にそうになる

 

 

'Cause my heart ain't got enough

 

だって、心臓が動かないの

 

 

I need your touch

 

あなたに触れてほしいの

 

 

This is getting serious

 

本気になって行くわ

 

 

Tell me that it's not the end of us

 

これが私達の終わりだって言って

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして始まりまで戻る必要があるの?

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして?

 

 

Without you, I've got no air to breathe in

 

あなたなしでは呼吸も出来ない

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして、始まりまで戻る必要があるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't matter what's written

 

運命なんて関係ないの

 

 

We can start all over again, all over again

 

私達はもう一度やり直せるの、もう一度

 

 

Oh, how can I get you all over my skin?

 

どうやったらあなたと一体になれる?

 

 

My deep intuition tells me that I'm doing you wrong

 

私の直感が間違ってるって深いところで言ってて

 

 

If I don't come home

 

もしも、私が家に帰らなければ

 

 

Just say you forgive me and don't let me go

 

ただ、「許すよ」って言って私を離さないで

 

 

I've been sick and tried of running

 

きらびやかな光を求めて

 

 

Chasing all of the flashing lights

 

走るのには疲れたし、もううんざりなの

 

 

These late nights don't mean nothing

 

夜遅くまで居ても何の意味もないの

 

 

So I just wanna apologize

 

だから、謝りたいの

 

 

I'm sorry, so sorry

 

ごめんね、ホントに

 

 

I'm sorry, yeah

 

ごめんなさい

 

 

 

 

 

 

 

I need your love

 

あなたの愛が必要で

 

 

And I'm dying for the rush

 

私は急に死にそうになる

 

 

'Cause my heart ain't got enough

 

だって、心臓が動かないの

 

 

I need your touch

 

あなたに触れてほしいの

 

 

This is getting serious

 

本気になって行くわ

 

 

Tell me that it's not the end of us

 

これが私達の終わりだって言って

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして始まりまで戻る必要があるの?

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして?

 

 

Without you, I've got no air to breathe in

 

あなたなしでは呼吸も出来ない

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして、始まりまで戻る必要があるの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You know, I roar like a lion

 

知ってるでしょ?私はライオンみたいに吠えて

 

 

For you, you know I'll keep trying 'til the sun stops rising

 

あなたのために、太陽がもう上がらなくなるまで挑戦し続けるの

 

 

 

 

 

 

 

I need your love

 

あなたの愛が必要で

 

 

And I'm dying for the rush

 

私は急に死にそうになる

 

 

'Cause my heart ain't got enough

 

だって、心臓が動かないの

 

 

I need your touch

 

あなたに触れてほしいの

 

 

This is getting serious

 

本気になって行くわ

 

 

Tell me that it's not the end of us

 

これが私達の終わりだって言って

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして始まりまで戻る必要があるの?

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして?

 

 

Without you, I've got no air to breathe in

 

あなたなしでは呼吸も出来ない

 

 

How can we go back to the beginning?

 

どうして、始まりまで戻る必要があるの?

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow