カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Smile~ Katy Perry

 

 

 



 

 

Yeah, I'm thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Gotta say it's really been a while

 

だいぶ経ったけど

 

 

But now I got back that smile (smile)

 

でも今は、あの笑顔を取り戻したわ

 

 

I'm so thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Now you see me shine from a mile

 

今なら遠くからでも私の輝きに気づくはず

 

 

Finally got back that smile (smile)

 

ついにあの笑顔を取り戻したの

 

 

 

 

 

 

 

Every day, Groundhog Day

 

毎日がグランドホッグデーで

 

 

Goin' through motions felt so fake

 

やってることにも身が入らない感じね

 

 

Not myself, not my best

 

自分じゃなくて、全力も出せない

 

 

Felt like I failed the test

 

試験に落ちた感じ

 

 

But every tear has been a lesson

 

でも、どんな涙も教訓で

 

 

Rejection can be God's protection

 

拒絶が神様の守りになるの

 

 

Long hard road to get that redemption

 

辛くて長い道は救済を得るための道

 

 

But no shortcuts to a blessin'

 

でも、恵の道まで近道なんてないの

 

 

 

 

Yeah, I'm thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Gotta say it's really been a while

 

だいぶ経ったけど

 

 

But now I got back that smile (smile)

 

でも今は、あの笑顔を取り戻したわ

 

 

I'm so thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Now you see me shine from a mile

 

今なら遠くからでも私の輝きに気づくはず

 

 

Finally got back that smile (smile)

 

ついにあの笑顔を取り戻したの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm 2,0, remodeled

 

私はバージョン2.0の最新版

 

 

Used to be dull, now I sparkle

 

昔はさえなかったけど今ではハジけてる

 

 

Had a piece of humble pie

 

屈辱もあったけど

 

 

That ego check saved my life

 

自分自身を見つめ直したことが救ってくれたわ

 

 

Now I got a smile like Lionel Richie

 

今はライオネル・リッチみたいな笑顔をして

 

 

Big and bright, need shaded just to see me

 

大きく明るいの、輝き過ぎて私を見るのにサングラスが必要なくらい

 

 

Tryna stay alive just like I'm the Bee Gees (oh, woah)

 

ビージーズのようにイキイキしていきたいの

 

 

A Mona Lisa masterpiece

 

モナリザのように傑作ね

 

 

 

 

Yeah, I'm thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Gotta say it's really been a while

 

だいぶ経ったけど

 

 

But now I got back that smile 

 

でも今は、あの笑顔を取り戻したわ

 

 

I'm so thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Now you see me shine from a mile

 

今なら遠くからでも私の輝きに気づくはず

 

 

Finally got back that smile 

 

ついにあの笑顔を取り戻したの

 

 

 

 

 

 

 

I'm so thankful

 

ありがたいの

 

 

'Cause I finally, 'cause I finally

 

だって私はついに、私は

 

 

I'm so grateful

 

感謝してるの

 

 

'Cause I finally, 'cause I finally (oh)

 

だって私、私は

 

 

 

 

Yeah, I'm thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Gotta say it's really been a while

 

だいぶ経ったけど

 

 

But now I got back that smile 

 

でも今は、あの笑顔を取り戻したわ

 

 

I'm so thankful

 

そう、ありがたいわ

 

 

Scratch That baby, I'm grateful

 

いや、感謝してるの

 

 

Now you see me shine from a mile

 

今なら遠くからでも私の輝きに気づくはず

 

 

Finally got back that smile 

 

ついにあの笑顔を取り戻したの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so thankful

 

ありがたいの

 

 

'Cause I finally, 'cause I finally smile (oh)

 

だって私はついに、私は笑顔になれるから

 

 

I'm so grateful

 

感謝してるの

 

 

'Cause I finally 'cause I finally smile (oh)

 

だって、だって私はついに笑顔になれるから

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow