カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Want It~ Juice WRLD

 

 

 

Oh-oh

 

 

 

 

It's a motherfuckin' cigarette, nigga

 

これはマザーファッカーな葉っぱ

 

 

Smoke this shit, get shit off your mind

 

コイツを吸って嫌なことを頭から追い払おう

 

 

I know you don't trust me

 

僕のことを信用してないんだろ?

 

 

I'm sedated, baby, did you drug me?

 

僕はシラフさ、薬を盛ったのか?

 

 

Gon' on and ride it, ride it, it, gon' on and fuck me

 

さあ、上に乗って僕をいじめてくれよ

 

 

Let's take a vacation, get away from the ugly

 

休暇でも取ってひどい世界から抜け出そう

 

 

How long is forever? I don't know

 

永遠ってどのくらいだ?わからないな

 

 

But I want you forever, that I know

 

でもキミを永遠に求めてる、それだけは確かで

 

 

I hate when you're gone, I'm alone (uh)

 

行かないでくれよ、僕は孤独だ

 

 

Money keep me company in the soarer time (uh)

 

暇な時、付き合ってくれるのは金だけで

 

 

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

ベイビー、僕から離れないで

 

 

I want it

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Dior all on your lips, Rick Owens on your slippers

 

キミにはディオールのリップ、リック・オーウェンのスリッパ

 

 

You too legit, I won't quit, ooh

 

イケてる、キミから離れたりしないよ

 

 

Dior all on my kicks, we too fly, let's take a pic

 

僕の靴もディオールなんだ、僕達は最高だ写真でも撮ろう

 

 

Uh, shorty got that thang, wet like some water

 

Tバックを履いてる彼女、水が溢れて来るみたいに濡れてるんだ

 

 

Drown in it like water

 

その中で溺れるのさ

 

 

Hey, can I hit it in the back of a Wraith now?

 

なあ、ロールスロイスの後部座席に座ってもいいかな?

 

 

Fuck on a private jet, ain't nowhere safe now

 

プライベートジェット機で遊ぶんだ、こんな安全な場所はないよ

 

 

Baby, hold me down and stay down

 

ベイビー、しゃがんだままでいてくれよ

 

 

Goin' in raw, want you to feel me, I'm not prayin' around

 

ナマで僕を感じて欲しいからね、遊びまわったりしないさ

 

 

Your heart is my safe house

 

キミこそが僕の心の安らぎで

 

 

Oh-woah, oh-oh (oh-oh) oh-oh (oh-oh) yeah

 

 

 

 

Oh-woah, oh-woah (oh-oh)

 

 

 

 

I know you don't trust me

 

僕のことを信用してないんだろ?

 

 

I'm sedated, baby, did you drug me?

 

僕はシラフさ、薬を盛ったのか?

 

 

Gon' on and ride it, ride it, it, gon' on and fuck me (oh)

 

さあ、上に乗って僕をいじめてくれよ

 

 

Let's take a vacation, get away from the ugly

 

休暇でも取ってひどい世界から抜け出そう

 

 

How long is forever? I don't know

 

永遠ってどのくらいだ?わからないな

 

 

But I want you forever, that I know

 

でもキミを永遠に求めてる、それだけは確かで

 

 

I hate when you're gone, I'm alone (uh)

 

行かないでくれよ、僕は孤独だ

 

 

Money keep me company in the soarer time (uh)

 

暇な時、付き合ってくれるのは金だけで

 

 

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

ベイビー、僕から離れないで

 

 

I want it

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

Baby girl, don't run from me, don't run

 

なあ、僕から離れないでくれよ

 

 

I want it (I want it)

 

キミが欲しいんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow