カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It Girl~ Jason Derulo

 

 

 



 

I've been looking under rocks and breaking looks 

 

探してたんだ、岩の下も鍵を壊しても

 

 

Just tryna find ya

 

ただ、キミのことを

 

 

I've been like a manic insomniac

 

気にし過ぎて不眠症だよ

 

 

Five steps behind ya

 

キミに5歩くらい遅れて歩いて

 

 

Tell them other girls, they can hit the exit

 

他の女の子達に伝えてよ

 

 

Check please

 

もうそろそろ帰ろうかってね

 

 

'Cause I finally found the girl of my dreams

 

だって、僕は夢にまで見た女性を見つけたから

 

 

Much more than a Grammy award

 

グラミー賞よりももっと凄い

 

 

That's how much you mean to me

 

キミは僕にとって素晴らしい人なんだ

 

 

 

 

You could be my it girl

 

キミは僕にとっての

 

 

Baby you're the shit girl

 

最高に美しい女性なんだ

 

 

Lovin' you could be a crime

 

キミを愛すことは罪なんだから

 

 

Crazy how we fit girl

 

おかしいくらいに僕達はお似合いなんだ

 

 

This is it girl

 

最高に美しくて

 

 

Give me twenty five to life

 

僕は25年の懲役ものさ

 

 

I just wanna rock all night long

 

ただ一晩中キミと素敵な時間を過ごしたい

 

 

And put you in the middle of my spotlight

 

僕の心のスポットライトの真ん中にキミはいるんだから

 

 

You could be my it girl

 

僕にとっての最高に美しい女性さ

 

 

You're my biggest hit girl

 

最高に熱中できる女性で

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風に...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風にね...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

You can't help but turn them heads

 

キミがいれば彼らは振り返らずにはいられなくて

 

 

Knockin' them dead

 

キミの虜になって

 

 

Dropping like flies around you

 

キミの周りを小蝿みたいに飛び回るようになるさ

 

 

If I get your body close not letting go

 

もしもキミを手に入れられたら

 

 

Hoping you're about to

 

キミのことに望みを持たせないようにしなきゃ

 

 

Tell them other guys they can lose your number

 

彼らに言うんだ「あの子の番号を消しなって

 

 

You're done!

 

キミにチャンスなんて無いんだ!

 

 

They don't get another shot cause you're love drunk

 

キミは恋に酔ってるんだ!」ってね

 

 

Like a TV show playing reruns

 

テレビみたいに何度も見てしまう

 

 

Every chance I get

 

どんなチャンスでも掴んで

 

 

I'ma turn you on

 

僕がキミを元気にさせるから

 

 

 

 

You could be my it girl

 

キミは僕にとっての

 

 

Baby you're the shit girl

 

最高に美しい女性なんだ

 

 

Lovin' you could be a crime

 

キミを愛すことは罪なんだから

 

 

Crazy how we fit girl

 

おかしいくらいに僕達はお似合いなんだ

 

 

This is it girl

 

最高に美しくて

 

 

Give me twenty five to life

 

僕は25年の懲役ものさ

 

 

I just wanna rock all night long

 

ただ一晩中キミと素敵な時間を過ごしたい

 

 

And put you in the middle of my spotlight

 

僕の心のスポットライトの真ん中にキミはいるんだから

 

 

You could be my it girl

 

僕にとっての最高に美しい女性さ

 

 

You're my biggest hit girl

 

最高に熱中できる女性で

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風に...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風にね...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Can't seem to stop you from, running, running

 

僕の心の中をキミが駆け巡ることは

 

 

Through my, through my mind, mind

 

無くならないと思うんだ

 

 

Just keep it coming, coming

 

ただ、キミが僕のものになるまでずっと

 

 

'Til make you mine, mine

 

ずっと続けてやるさ

 

 

You've got that something, something

 

キミが何かに夢中でも

 

 

I wanna be with girl

 

僕はキミと一緒にいたいんだ

 

 

You're my greatest hit girl

 

キミは最高に熱中させてくれる人で

 

 

Just say this is girl

 

ただ言わせてよ、最高に美しい女性なんだ

 

 

Hey baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

Don't you know you're my it girl

 

キミは僕にとっての最高に美しい女性なんだ

 

 

 

 

You could be my it girl

 

キミは僕にとっての

 

 

Baby you're the shit girl

 

最高に美しい女性なんだ

 

 

Lovin' you could be a crime

 

キミを愛すことは罪なんだから

 

 

Crazy how we fit girl

 

おかしいくらいに僕達はお似合いなんだ

 

 

This is it girl

 

最高に美しくて

 

 

Give me twenty five to life

 

僕は25年の懲役ものさ

 

 

I just wanna rock all night long

 

ただ一晩中キミと素敵な時間を過ごしたい

 

 

And put you in the middle of my spotlight

 

僕の心のスポットライトの真ん中にキミはいるんだから

 

 

You could be my it girl

 

僕にとっての最高に美しい女性さ

 

 

You're my biggest hit girl

 

最高に熱中できる女性で

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風に...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ

 

 

Let me play it loud like, oh oh oh oh

 

こんな風にね...

 

 

Let me play it loud

 

大声で歌いたいよ!

 

 

Let me hear you sing like...

 

キミが歌うように聞かせてよ...

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow