カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Come & Go~ Juice WRLD feat Marshmello

 

 

 



 

Woah, uh

 

 

 

 

Oh, oh-oh, oh (mello made it right, uh)

 

(マシュメロは最高さ)

 

 

I try to be everything that I can

 

自分がなれそうなものを全て目指してるんだ

 

 

But sometimes, I come out as bein' nothin'

 

でも時々、結局何もなれてないってことに気付いて

 

 

I try to be everything that I can

 

自分がなれそうなものを目指してる

 

 

But sometimes, I come out as bein' nothin'

 

でも時々、何にもなれてないってことに気づく

 

 

I pray to God that he make me a better man (uh)

 

神様に祈るよ、僕をもっと立派にしてくれって

 

 

Maybe one day, I'm stand for somethin'

 

もしかしたらいつか、何かのために体を張れるようになるかもしれないから

 

 

I'm thankin' God that he made you part of the plan

 

神様に感謝してる、人生の計画にキミも入ってくれたこと

 

 

I guess I ain't go through all that Hell for nothin'

 

無駄にあんな地獄を通り抜けることにはならなそうだよ

 

 

I'm always fuckin' up and wreckin' shit 

 

僕はいつも失敗してボコボコにされてる

 

 

It seems like I perfected it

 

どうやら僕が自らそうしてるみたいに

 

 

I offer you my love

 

キミの僕の愛を送るよ

 

 

I hope you take it like some medicine

 

何かの薬みたいに飲んで欲しいんだ

 

 

You tell me ain't nobody better than me

 

キミは僕が一番だって言ってくれる

 

 

I think that there's better than me

 

僕が気付いてない、良いところがあるのかも

 

 

Hope you see the better in me

 

僕のもっといいところを見つけて欲しいんだ

 

 

Always end up betterin' me

 

最後にはいつも僕が一番でいたいんだよ

 

 

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくない

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないんだ

 

 

 

 

 

 

 

We take drugs, then you hold me close

 

一緒に薬を飲むと、キミが抱きしめてくれる

 

 

Then I tell you how you make me whole

 

そして、僕はどれだけキミに満たされてるかを伝えるんだ

 

 

Sometimes, I feel you like bein' alone

 

時々、キミが1人になってる気がするよ

 

 

Then you tell me that I shoulda stayed in the room

 

そして、キミは僕が部屋にいるべきだったって言うんだ

 

 

Guess I got it all wrong all along, my fault

 

全て裏目に出たみたい、僕のせいだよ

 

 

My mistakes probably wipe all the rights

 

僕の過ちはきっとこれまでの良い行いも

 

 

I've done

 

全て拭い去ってしまう

 

 

Sayin' goodbye to bygones, those are bygones

 

過去に別れを告げるんだ

 

 

Head up, baby, stay strong, we gon' live long

 

顔を上げろよ、気を強く持って、僕達は長生きするんだ

 

 

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくない

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないんだ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくない

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないんだ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくないんだ

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないよ

 

 

I don't wanna ruin this one

 

今回はダメにしたくない

 

 

This type of love don't always come and go

 

こんな気持ちになれる恋愛なんてなかなかないんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow