カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Safety~ DJ Snake

 

 

 

 

 

 

Sometimes don't wanna fall in love 'cause

時々、もう恋はしたくないって思うんだ

 

I'm sick of lies 

嘘にはうんざりで

 

When you not around all I got is tears in my eyes

キミが近くにいない時、涙が出るんだよ

 

Mama praying, saying "boy that you'll be fine"

ママは祈りながら言ってくれた「大丈夫」って

 

You're the first and the last thing that's always on my mind

目が覚めた時も、1日の最後に思うのもキミのこと

 

I need you to come over and save me now

こっちに来て僕を救って欲しいんだ

 

Tell 'em all that you love me now

みんなに僕を愛してるって言って欲しいよ

 

Please don't you ever put me down

僕を落ち込ませないでよ

 

Make me put this fun down now

銃を降ろさせて

 

 

 

I need you to come over and save me

こっちに来て僕を救ってくれ

 

I need you to put this gun on safety

安全にこの銃を降ろさせて欲しいんだ

 

I hate that you just said you hate me

キミが僕を嫌いって言うのが嫌なんだ

 

I need you come over and save me right now

こっちに来て、今すぐ僕を救ってくれ

 

 

 

Broke my heart into pieces

ハートが粉々に壊れて

 

Never thought you would leave me

キミが僕の元を離れてしまうなんて思わなくて

 

Girl, your mind like the seasons

ねえ、キミの心は季節のようで

 

Switching up for no reason

理由もなく変わってしまうんだ

 

Never thought you would leave me

キミが僕の元を離れるなんて思ってなかった

 

It's so hard to redeem it

もう、取り戻せないよ

 

Girl, you got me spinning around and around

ねえ、キミのせいで僕の心はめちゃくちゃ

 

I need you to come over and save me now

こっちに来て僕を救って欲しいんだ

 

Tell 'em all that you love me now

みんなに僕を愛してるって言って欲しいよ

 

Please don't you ever put me down

僕を落ち込ませないでよ

 

Make me put this fun down now

銃を降ろさせて

 

 

 

I need you to come over and save me

こっちに来て僕を救ってくれ

 

I need you to put this gun on safety

安全にこの銃を降ろさせて欲しいんだ

 

I hate that you just said you hate me

キミが僕を嫌いって言うのが嫌なんだ

 

I need you come over and save me right now

こっちに来て、今すぐ僕を救ってくれ

 

I need you to come over and save me

こっちに来て僕を救ってくれ

 

I need you to put this gun on safety

安全にこの銃を降ろさせて欲しいんだ

 

I hate that you just said you hate me

キミが僕を嫌いって言うのが嫌なんだ

 

I need you come over and save me right now

こっちに来て、今すぐ僕を救ってくれ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow