カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love You I Do~ Jennifer Hudson

 

 

 

 

 

 

Never met a man

 

男に会ったことないわ

 

 

Quite like you

 

特にあなたみたいな人で

 

 

Doing all you can

 

彼が出来ること、全てしてる

 

 

Making my dreams come true

 

夢が叶いそうだわ

 

 

You're strong and you're smart

 

あなたは強くて賢いわ

 

 

You've taken my heart

 

あなたに心を奪われたわ

 

 

And I'll give you the rest of me too

 

あなたにも私の残りの全てを与えるわ

 

 

You're the perfect man for me

 

あなたは私にとってパーフェクトなの

 

 

I love you I do

 

愛してるわ、本当に

 

 

Mm I love ya

 

愛してる

 

 

Never have I felt

 

感じたことないわ

 

 

Quite like this

 

こんなこと

 

 

Good about myself

 

ファーストキスから

 

 

From my very first kiss

 

最高の気分だわ

 

 

I'm here when you call

 

あなたが呼べば私はいる

 

 

You've got it all

 

あなたは全てを手にしたの

 

 

And confidence like I never knew

 

私が知ることなかったような信頼も

 

 

You're perfect man for me

 

あなたは私にとってパーフェクトなの

 

 

I love you I do

 

愛してる、ホントに

 

 

You've got the charm

 

あなたは魅力的で

 

 

You simply disarm me every time

 

いつもあなたにうっとりするの

 

 

As long as you drive

 

あなたが運転する限り

 

 

I'm along for the ride

 

あなたが運転する限り

 

 

Your way

 

あなたについていくわ

 

 

You said it before

 

前に言ったよね

 

 

There won't be a door

 

ドアが

 

 

That's closed to us

 

閉まることはないって

 

 

I'm putting all my trust in you

 

私はあなたに全信頼を置いてるの

 

 

Cause you, you'll always be true, oh

 

だって、あなたはいつも真実だから

 

 

I never could have known

 

こんなことになるなんて決して思わなかった

 

 

This would be

 

あなた一人

 

 

Oh you and you alone, yeah

 

全て私のためで

 

 

Are all for me

 

私のため

 

 

I know you're the best

 

あなたがベストなのは知ってる

 

 

You've passed every test

 

あなたはテストに合格

 

 

It's almost too good to be true

 

ほとんど夢のような話し

 

 

You're the perfect man for me

 

あなたは私にとって完璧なの

 

 

I love you I do

 

愛してる、本当に

 

 

You're the perfect man for me

 

あなたは私にとって完璧で

 

 

I love you I do

 

愛してるの、ホントに

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow