カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~RIP, Love~ Faouzia

 

 

 

 

R. I. P love

愛よ、安らかに

 

Oh no, think I did it again

またやってしまったの

 

And it kills me to see you like this, like this

あなたとこんな形で会うのは辛い

 

Should known from the moment we met

出会った頃から知ってればよかったのに

 

I'd rip your heart right outta your chest

それならあなたの胸から心臓を引っ張り出してたわ

 

Swore I learned from the last time

前から学んだって、誓って言えるわ

 

Dressed in black, I guess I lied 

黒装束の私は嘘をついたのかも

 

Warned you, God knows that I tried

前に警告したでしょ、私が努力したか

 

I told you, I told you

あなたに言ったわよね

 

Man down, man down

そして、人は倒れるの

 

Oh, another one down for me

私のせいでまた1人倒れて

 

Said you'd die for love

この愛のために死んでも良いって言ったでしょ

 

But I never loved you, sorry

でも、私があなたを愛したことはないから、ごめんね

 

So long, you're gone, it hurts to see

さよなら、あなたが去る姿を見るのは辛いわ

 

Said you'd die for us

私達のために、死んでも良いって言ったでしょ

 

So now R. I. P love

だからこの愛を葬らないと

 

R I P love

愛よ、安らかに

 

R I P love

愛よ

 

 

 

When I lay in my bed at night

夜にベッドで横たわると

 

I remember the way that you cried, but I

泣いてたあなたを思い出すの

 

Can't go back, no, I know it's too late

あの時には戻れない、遅すぎるの

 

And it haunts me every day

でも毎日それは襲ってくる

 

Swore I learned from the last time

前から学んだって、誓って言えるわ

 

Dressed in black, I guess I lied 

黒装束の私は嘘をついたのかも

 

Warned you, God knows that I tried

前に警告したでしょ、私が努力したか

 

I told you, I told you

あなたに言ったわよね

 

Man down, man down

そして、人は倒れるの

 

Oh, another one down for me

私のせいでまた1人倒れて

 

Said you'd die for love

この愛のために死んでも良いって言ったでしょ

 

But I never loved you, sorry

でも、私があなたを愛したことはないから、ごめんね

 

So long, you're gone, it hurts to see

さよなら、あなたが去る姿を見るのは辛いわ

 

Said you'd die for us

私達のために、死んでも良いって言ったでしょ

 

So now R. I. P love

だからこの愛を葬らないと

 

R I P love

愛よ、安らかに

 

R I P love

愛よ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow