カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Let Me Know~ Winona Oak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

youtu.be

Help me I don't know how to begin

 

助けて欲しいの、どこから始めたらいいのかわからないわ

 

 

Never thought that I would let you in

 

あなたを受け入れるなんて思ってなかったわ

 

 

But you're the one I choose

 

でも、あなたとこそが私が選ぶ人で

 

 

I belong with you

 

あなたと一緒に居たいの

 

 

Every hand I've lost

 

今まで失ってきたあらゆる手助けは

 

 

Has brought me something I can't lose

 

私に失えないものを持ってきてくれた

 

 

 

 

 

 

 

So if you love me, let me know

 

だからもしも、私を愛してるなら教えて

 

 

We don't have to fall so fast

 

急いで落ちる必要なんてないわ

 

 

Take it slow

 

ゆっくり進みましょ

 

 

Unless you want to hold me close

 

あなたが私を近くに引き寄せない限り

 

 

We can make a good thing last

 

いい状態を続つかせることがあるの

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

You know perfect is impossible

 

完璧は無理だってわかるでしょう?

 

 

But you got me hoping

 

でも、あなたは私に希望をくれるの

 

 

If the world is falling down

 

もしも世界が崩れ落ちても

 

 

You're the one I'm holding

 

あなただけを抱きしめる

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been tired of waking up alone

 

一人で目を覚ますのにはウンザリで

 

 

Second guessing, shaking on the phone

 

色々考えてると携帯が鳴るの

 

 

But you're the one I choose

 

でも、あなたとこそが私が選ぶ人で

 

 

I belong with you

 

あなたと一緒に居たいの

 

 

Every hand I've lost

 

今まで失ってきたあらゆる手助けは

 

 

Has brought me something I can't lose

 

私に失えないものを持ってきてくれた

 

 

 

 

 

 

 

So if you love me, let me know

 

だからもしも、私を愛してるなら教えて

 

 

We don't have to fall so fast

 

急いで落ちる必要なんてないわ

 

 

Take it slow

 

ゆっくり進みましょ

 

 

Unless you want to hold me close

 

あなたが私を近くに引き寄せない限り

 

 

We can make a good thing last

 

いい状態を続つかせることがあるの

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

You know perfect is impossible

 

完璧は無理だってわかるでしょう?

 

 

But you got me hoping

 

でも、あなたは私に希望をくれるの

 

 

If the world is falling down

 

もしも世界が崩れ落ちても

 

 

You're the one I'm holding

 

あなただけを抱きしめる

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

 

 

 

 

Afraid of all the wasted time

 

失ってきた時間が怖いの

 

 

We're standing on the sideline waiting for a sign

 

私達はサインを待つ傍観者みたいで

 

 

I found you there

 

私はそこであなたを見つけたの

 

 

No, nothing is a waste of time

 

いいえ、何も時間の無駄なんかじゃない

 

 

I had to take a hit to learn to read the signs

 

私はサインの気づきかたを学んできたの

 

 

I found you there

 

私はそこであなたを見つけたのよ

 

 

So if you love me, let me know

 

だからもしも、私を愛してるなら知らせて

 

 

We don't need to fall so fast

 

急いで落ちる必要なんてないわ

 

 

Take it slow

 

ゆっくり進みましょう

 

 

 

 

 

 

 

Unless you want to hold me close

 

あなたが私を近くに引き寄せない限り

 

 

We can make a good thing last

 

いい状態を続つかせることがあるの

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

 

 

 

 

 

You know perfect is impossible

 

完璧は無理だってわかるでしょう?

 

 

But you got me hoping

 

でも、あなたは私に希望をくれるの

 

 

If the world is falling down

 

もしも世界が崩れ落ちても

 

 

You're the one I'm holding

 

あなただけを抱きしめる

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

Don't let go

 

手放さないで

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow