カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Burden Down~ Jennifer Hudson

 

 

 

 

I'm a river, I keep running on

 

私は川みたいな人、流れを走り続けるの

 

 

I'm a pillar you got used to leaning on

 

私はあなたが前にもたれかかってた柱みたいなもの

 

 

Underneath it, there's a person

 

でも、その前に私も血の通った人間なの

 

 

I'm a woman and I'm hurting

 

私は女性で、傷ついてる

 

 

Cause I feel like I'm holding up the world

 

だって今、私は地球を持ち上げてるような気分で

 

 

 

 

When I lay this burden down

 

この肩の重荷を置く時

 

 

Who's gonna take it up for me

 

誰かがもう一度持ち上げてくれるの

 

 

When you run me in the ground

 

あなたのせいでクタクタになるまで働いて

 

 

That's the day you're gonna see

 

その日にあなたは見ると思うわ

 

 

For all I've done I'm alone

 

私が一人でやって来たことを

 

 

Just for a moment can I not be strong

 

ただ、ほんの少しの時間だけ弱音を吐いてるだけなの

 

 

So how 'bout now oh can I lay

 

だから今、置いていい?

 

 

This burden down

 

この重荷をね

 

 

 

 

 

 

 

I deliver each and every time

 

私がいつもやって来たの

 

 

I'm a giver, I don't think about what's mine

 

私は与えるだけで、私のことなんて考えてくれない

 

 

You keep me asking, you keep taking

 

あなたは求め続けて、喋り続けるの

 

 

And that's no reciprocation

 

お返しなんてない

 

 

I shouldn't have to do this by myself

 

私一人でやることじゃないの

 

 

 

 

When I lay this burden down

 

この肩の重荷を置く時

 

 

Who's gonna take it up for me

 

誰かがもう一度持ち上げてくれるの

 

 

When you run me in the ground

 

あなたのせいでクタクタになるまで働いて

 

 

That's the day you're gonna see

 

その日にあなたは見ると思うわ

 

 

For all I've done I'm alone

 

私が一人でやって来たことを

 

 

Just for a moment can I not be strong

 

ただ、ほんの少しの時間だけ弱音を吐いてるだけなの

 

 

So how 'bout now oh can I lay

 

だから今、置いていい?

 

 

This burden down

 

この重荷をね

 

 

 

 

 

 

 

I'm a river, I keep running on

 

私は川みたいな人、流れに沿って走り続けるの

 

 

I'm a pillar you got used to leaning on

 

あなたが以前、もたれかかってた柱みたいなもので

 

 

Just this once, oh just this once

 

ただ今回だけ、お願い

 

 

 

 

When I lay this burden down

 

この肩の重荷を置く時

 

 

Who's gonna take it up for me

 

誰かがもう一度持ち上げてくれるの

 

 

When you run me in the ground

 

あなたのせいでクタクタになるまで働いて

 

 

That's the day you're gonna see

 

その日にあなたは見ると思うわ

 

 

For all I've done I'm alone

 

私が一人でやって来たことを

 

 

Just for a moment can I not be strong

 

ただ、ほんの少しの時間だけ弱音を吐いてるだけなの

 

 

So how 'bout now oh can I lay

 

だから今、置いていい?

 

 

This burden down

 

この重荷をね

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow