カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Someone To Blame~ Dixie

 

 

 

Everyone needs someone to blame

誰もが責める相手を欲しがってる

 

And this time, think it's gonna be me

今回は私が対象

 

Guess you need another villain for your story

あなたのストーリーに新しい悪役が欲しいのね

 

God knows without it, that shit would be boring

それなしじゃ、つまらなくなるだろうから

 

'Cause everyone needs someone to blame

だって、誰もが責める相手を欲しがるの

 

So, I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

 

 

You only liked me when I was depressed, oh

あなたに好かれるのは私が落ち込んでる時だけで

 

Made you feel better when I'm second best

私が二番手になる時だけ、あなたの気分は上がるのね

 

Now I'm dreamin' of peace and a place to move on

私は平和を夢見て、そしてどこか別の居場所を

 

When you sit on your phone hopin' it all goes wrong

あなたが携帯を触りながら何もかも悪くなれって願ってる間に

 

When all that I wanted was a real friend

私は本当の友達が欲しいって思ってる

 

All this drama when it's really not that bad

そこまで悪くないのにこんなドラマを作って

 

But I can't help you and it really makes me sad

でも、私はあなたの助けになれないの、そう考えると悲しくなるわ

 

 

 

Everyone needs someone to blame

誰もが責める相手を欲しがってる

 

And this time, think it's gonna be me

今回は私が対象

 

Guess you need another villain for your story

あなたのストーリーに新しい悪役が欲しいのね

 

God knows without it, that shit would be boring

それなしじゃ、つまらなくなるだろうから

 

'Cause everyone needs someone to blame

だって、誰もが責める相手を欲しがるの

 

So, I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

 

 

Everyone's laughing, I don't get the joke

みんな笑ってるけど、私にはそのジョークが理解できないわ

 

Guess seeing me down still gives you some hope

私を見下すことがあなたに希望を与えるんでしょう

 

Now I'm hitting your phone, but you're not picking up

私はあなたに電話してるのにあなたは電話を取らない

 

Tryna be a good friend, but you don't give a fuck

いい友達になろうとしてるのに、あなたはどうでもいい

 

Oh, please, go play your tiny violin 

お願い、同情してるみたいなフリをして

 

Flash your puppy dog eyes, but you're not comin' in

その子犬みたいな目をパチパチさせてみて、でもあなたと折り合うことはないわ

 

With all that I wanted was a real friend

私は本当の友達が欲しいって思ってる

 

All this drama when it's really not that bad

そこまで悪くないのにこんなドラマを作って

 

But I can't help you and it really makes me sad

でも、私はあなたの助けになれないの、そう考えると悲しくなるわ

 

 

 

Everyone needs someone to blame

誰もが責める相手を欲しがってる

 

And this time, think it's gonna be me

今回は私が対象

 

Guess you need another villain for your story

あなたのストーリーに新しい悪役が欲しいのね

 

God knows without it, that shit would be boring

それなしじゃ、つまらなくなるだろうから

 

'Cause everyone needs someone to blame

だって、誰もが責める相手を欲しがるの

 

So, I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

 

 

Everyone needs someone to blame

誰もが責める相手を欲しがってる

 

And this time, think it's gonna be me

今回は私が対象

 

Guess you need another villain for your story

あなたのストーリーに新しい悪役が欲しいのね

 

God knows without it, that shit would be boring

それなしじゃ、つまらなくなるだろうから

 

'Cause everyone needs someone to blame

だって、誰もが責める相手を欲しがるの

 

So, I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

I guess you can blame me

だから、私を責めたらいいわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow