カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cake~ Remi Wolf

 

 

 

I think I'll get a cake tattoo

ケーキのタトゥーを入れようかな

 

Remind myself that I can't have it and eat it, too

入れても食べれないけど

 

Think I'll take the long way home

家まで遠回りしようかな

 

Maybe the tome and space would be good for us both

多分、時間と距離を取ったほうがお互いにいいのかも

 

And we could get along again

そうすれば仲直りできるかも

 

Water the garden, baby, I'll turn on the fan

庭に水をやって、扇風機を回して

 

I think I'll get a cake tattoo

ケーキのタトゥーを入れようかな

 

Baby, I'll do it, baby, I'll do it for

ベイビー、これをするのは

 

 

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

 

 

I think I better shut my trap

黙ってなんて言うべきじゃないのかも

 

If I give it, better expect to get it back

もしもそう言ってもそのまま返ってくるでしょうし

 

I think I better call it a night

もう終わりにした方がいいのかも

 

One more drink and I'll burn this house down

最後の一杯を飲んで家を燃やし尽くそうかな

 

We could just walk away

お互い立ち去った方がいいのかも

 

Give you the lock and key, put me in my place

鍵をあげるから私を大人しくさせて

 

I think I'll get a cake tattoo

ケーキのタトゥーを入れようかな

 

Baby, I'll do it, baby, I'll do it for

ベイビー、それをやるのは

 

 

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

 

 

I spend my days looking, baby

それを見つめながら毎日を過ごしてる

 

I saw you and him last Tuesday

先週の火曜日、あなたと彼を見たわ

 

In my bedroom, I still see you

私の寝室でまだあなたが見えるの

 

Even when you're never near me

あなたが近くにいない時でも

 

 

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

You, I beg and plead

あなたのため、お願い

 

Somebody to lay down and lie to me

いつか私と横になって嘘をついて

 

(Now I'm too sad, I can't go anywhere)

「悲しすぎて、どこにも行けないの」

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow