カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Clay~ Grace Vanderwaal

 

 

 

 

You see a girl in the hallway

あなたは廊下で女の子を見かけて

 

And then you whisper to your friend

友達に聞くの

 

"Who is she anyway?"

「あの子何なの?」

 

You forget what she looks like in like a day

その子のことなんて1日で忘れるのに

 

But your words don't hurt me

でも私はあなたの言葉には傷つかないわ

 

I will be OK

私は大丈夫

 

'Cause you don't hurt me

だって、あなたは私を傷つけられないの

 

I won't mold to

あなたのくだらない言葉なんかで

 

 

 

Your silly words

できてないから

 

I won't live inside your world

私はあなたの世界なんかに住んでないの

 

'Cause your punches and your names

だって、あなたのゲンコツや名前

 

All your jokes and stupid games

ジョークや馬鹿げたゲームも

 

They don't work

効かないの

 

No, they don't just go right through me

ただ、私を通り抜けていくのを見てる

 

Because they mean nothing to me

だって、何の意味もないから

 

I'm not clay

私は粘土じゃないのよ

 

 

 

You see a girl in the hallway

あなたは廊下で女の子を見かけて

 

Smile on her face as she walks away

彼女は笑顔で通り過ぎていく

 

Trying to tear her down was your first mistake

彼女を打ち負かそうとするのが間違いで

 

'Cause little do you know

だって彼女は壊れるように出来てないって

 

She wasn't built to break

ちっとも知らなかったんでしょ

 

'Cause you don't hurt me

だって、あなたは私を傷つけられないの

 

I won't mold to

あなたのくだらない言葉なんかで

 

 

 

Your silly words

できてないから

 

I won't live inside your world

私はあなたの世界なんかに住んでないの

 

'Cause your punches and your names

だって、あなたのゲンコツや名前

 

All your jokes and stupid games

ジョークや馬鹿げたゲームも

 

They don't work

効かないの

 

No, they don't hurt

傷つけられない

 

Watch them just go right through me

ただ、私が通り抜けていくのを見てる

 

Because they mean nothing to me

だって、何の意味もないから

 

 

 

Try to change my shape

私の形を変えてみて

 

But, baby, I'm not clay

でもね、私は粘土じゃないの

 

Sorry, not today

ごめんね、またね

 

'Cause, baby, I'm not...

だって、私は...

 

Try to change my shape

私の形を変えてみて

 

But, baby, I'm not clay

でもね、私は粘土じゃないの

 

Sorry, not today

ごめんね、またね

 

'Cause, baby, I'm not clay

だって、私は粘土じゃないから

 

 

 

Your silly words

できてないから

 

I won't live inside your world

私はあなたの世界なんかに住んでないの

 

'Cause your punches and your names

だって、あなたのゲンコツや名前

 

All your jokes and stupid games

ジョークや馬鹿げたゲームも

 

They don't work

効かないの

 

No, they don't hurt

傷つけられないの

 

Watch them just go right through me

ただ、私が通り抜けていくのを見てる

 

Because they mean nothing to me

だって、何の意味もないから

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow