カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Chapstick~ Jacob Sartorius

 

 

 

 

I wore that hoodie to school this morning

今朝、あのパーカーを学校に着て行ったんだ

 

'Cause it smells like you

だって、キミと一緒の匂いがするから

 

You sent me a message saying I miss you baby

キミは寂しいってメッセージをくれた

 

Around 2 in the afternoon

午後の2時くらいに

 

End of the day I'm on my way

1日の終わりになると僕は向かうよ

 

Can't wait to be there with you, oooh

キミと一緒にいるのが待ち遠しいよ

 

 

 

Baby baby take my heart away

ベイビー、僕の心を奪って

 

'Cause I've been thinkin' 'bout this night all day

だって一日中、今晩のことを考えてたからね

 

You made a reservation, but all we need are 2 lips, 1 kiss

キミは予約をしてけど必要なのは2つの唇と1つのキスだけ

 

Nothing between us but Chapstick

僕達の間にあるのはリップクリームだけ

 

Nothing between us but Chapstick

僕達の間にあるのはリップクリームだけで

 

 

 

I might put a movie on with good intentions

気を遣って映画をつけるかもしれない

 

But we know how this ends

でも僕達がどうやって終わるのか僕達は知ってるんだ

 

We lost our phones in the cushions somewhere

携帯はどこかクッションの間に無くしてしまった

 

But we just let 'em ring

でも、鳴らしておくんだ

 

Dark spark with pieces burning worlds turning

燃えるかけらと回り続ける暗闇の火花

 

My concern is, gettin' closer to you

僕が気にしてるのはキミに近づくことだけ

 

 

 

So baby baby take my heart away

だから、僕の心を奪ってよ

 

'Cause I've been thinkin' 'bout this night all day

だって一日中、今晩のことを考えてるからね

 

You made a reservation, but all we need are 2 lips, 1 kiss

キミは予約したけど必要なのは2つの唇と1つのキスだけ

 

Nothing between us but Chapstick

僕達の間にあるのはリップクリームだけで

 

 

 

Maybe just the sun and the city night

もしかしたら太陽と街の夜だけ

 

Maybe just the moon in the night sky

夜空の月だけ

 

Think we'll be okay if the rest of our days stay this way

僕達の残りの日々がこんな感じだったら、大丈夫だって思えるんだ

 

 

 

So baby baby take my heart away

だから、僕の心を奪ってよ

 

'Cause I've been thinkin' 'bout this night all day

だって一日中、今晩のことを考えてるからね

 

You made a reservation, but all we need are 2 lips, 1 kiss

キミは予約したけど必要なのは2つの唇と1つのキスだけ

 

2 lips, 1 kiss, nothing between us but Chapstick

2つの唇と1つのキス、僕達の間にあるのはリップクリームだけで

 

Nothing between us but Chapstick

僕達の間にあるのは、リップクリームだけなんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow