カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cry Baby~ Pia Mia feat Theron Theron

 

 

 


 

They call me a crybaby 

みんなは私を泣き虫だって言うの

 

Why, baby?

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately

最近、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on)

(延々と)

 

They call me a crybaby 

みんな私を泣き虫だって言うのよ

 

Why, baby?

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately

最近は、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on and)

(延々と)

 

 

They say I'm pretty, they say I'm flyer than ever

みんなは私のことを可愛いって言うの、前よりもイケてるって

 

Say I got all my shit together

何でもちゃんとしてるように見えてるみたいね

 

They say I'm cool, they say I set all the friends

みんな、私をクールって言うの、流行を押さえてるって

 

All of my friends think they're tens

みんなって携帯みたいに何でも知ってるの

 

They say I'm perfect, I think I'm not 

私は完璧だって言われるけどそうは思わないわ

 

They say I'm gangster, they say I'm pop

ギャングスターでハジけた女だって

 

They say I'm tryna be something I'm not

世間じゃ誰かになろうとしてるって思われてる

 

One thing I know is they sure say a lot

彼らは言いたい放題で

 

And if only they knew

彼らに知って欲しいのはこれだけ

 

I was less like that, and more like you

私はそんな女じゃないしみんなと同じってこと

 

If only you knew (if only you knew)

それだけ知ってて欲しいの

 

I'm just misunderstood (what?)

勘違いされてるみたいね

 

I'm out here just going the best that I could

ただベストな自分になろうとしてるだけなのに

 

Just misunderstood (let's go)

勘違いされてるのね

 

 

 

They call me a crybaby 

みんなは私を泣き虫だって言うの

 

Why, baby?

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately

最近、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on)

(延々と)

 

They call me a crybaby 

みんな私を泣き虫だって言うのよ

 

Why, baby?

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately

最近は、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on and)

(延々と)

 

 

 

I'm not complaining, merely explaining 

文句言ってるわけじゃないの、言葉足らずなの

 

See, I'm a youngin' out here just maintaining

私はまだ若いしここで頑張ろうとしてるだけ

 

I get a bit emotional (okay)

少しだけ感情的になっちゃった

 

Up and down like roller coasters go

ジェットコースターみたいに気持ちが動くの

 

(You know, you know)

(わかるよね)

 

They say I'm single, I'm dating

シングルとデートしてるって言われるの

 

I'm faithful, I'm creeping 

忠実って言われたり変な女とも言われるわ

 

They know more about me than I do

私よりも私のことを知ってるのね

 

They say I'm slow, then I'm riding

落ち気味なんて言われるから頑張るしかないわ

 

They say I'm poppin', I feel like I'm more up-and-coming

イケてる女だって言われる時には自分が成功してるように感じれるの

 

And if only they knew

彼らに知ってて欲しいのはこれだけ

 

I was less like that, and more like you

私はそんな女じゃないしみんなと同じってこと

 

If only you knew

それだけ知ってて欲しいの

 

I'm just misunderstood (what?)

勘違いされてるみたいね

 

I'm out here just going the best that I could

ただベストな自分になろうとしてるだけなのに

 

Just misunderstood 

勘違いされてるのね

 

 

 

They call me a crybaby 

みんなは私を泣き虫だって言うの

 

Why, baby? (yeah)

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately (yeah)

最近、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on)

(延々と)

 

They call me a crybaby (yeah)

みんな私を泣き虫だって言うのよ

 

Why, baby? (yeah)

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately (yeah)

最近は、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby (on and on)

泣き虫だって

 

 

 

A no, no, no say man ah man ah me no tryin I complain

いや違うんだ、僕に反論させてよ

 

Everyday me get up and me haffi maintain

毎日起きて生きていかないといけないんだ

 

So much a fi worry, so much thing pop me brain

だから心配ばっかで、頭の中は悩みでいっぱいだよ

 

Whenever you make nothing, na stay the same

何も生み出さないとずっと変わらないままで

 

Oh, why I woodier why

何でかな

 

Ah dem no see say when me cry, ah when me cry

僕が泣いてる姿は誰も見てない

 

And everyday say man a try, say me ah try

毎日、僕は努力しようとしてるんだ

 

Me ah ask, say jah jah, please, oh me, oh my

僕にようがあるときは丁寧に頼んでくれよ

 

Because me no say jah jah

でも、断ってやるよ

 

Him an ah the one and only judge

僕をジャッジしていいのは僕だけ

 

If you afi see me, man, ah just ah show me love

だから僕に愛を示してくれればいいんだ

 

Me no in no folly still the fossi them a judge

それなのにまだ、彼らは僕をジャッジする

 

Tears them a fall just 'cause

だから僕は涙を流すのさ

 

 

 

They call me a crybaby 

みんなは私を泣き虫だって言うの

 

Why, baby? (yeah, crybaby, yeah)

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately (yeah)

最近、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby

泣き虫だって

 

(On and on and on and on)

(延々と)

 

They call me a crybaby (yeah)

みんな私を泣き虫だって言うのよ

 

Why, baby? (yeah)

何でかな?

 

Can't keep tears out my eyes lately (yeah)

最近は、涙もでないのに

 

Crybaby, crybaby (crybaby, on and on)

泣き虫だって

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow