カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Another Life~ Afrojack feat David Guetta feat Ester Dean

 

 

 


 

I'm walking up, thinking how we used to be

起きてるわ、私達がどうだったか考えてるの

 

I still hand on to our tied up dreams

私はまだ、私達の縛られた夢にしがみついて

 

I wish we could turn back the hands of time

時を巻き戻せたらいいのに

 

Replace the poison that you left onto my mind

あなたが私の心に残した毒をどかすの

 

 

 

Maybe we'll meet again in another life

きっと別の人生で会えるわよね

 

Maybe we're better in another paradise

多分、別の楽園ではもっといいのよね

 

Maybe we will meet again

多分、また会えるよね

 

Maybe we will fall again

きっとまた恋に落ちるよね

 

In another life

別の人生で

 

In another life

違った人生でも

 

I can't imagine what this life would be

この人生がどうなるのかイメージできないの

 

We holding on to fading memories

私達は薄れていく記憶にしがみついて

 

I love you, you love me, but this love sets you free

私は愛してる、あなたもねそうでしょう、でもこの愛はあなたを自由にしてしまうの

 

But if you choose to leave, well I hope we'll meet

でももしも、あなたが去ることを選んでもまた会えることを望んでるわ

 

 

 

Maybe we'll meet again in another life

きっと別の人生で会えるわよね

 

Maybe we're better in another paradise

多分、別の楽園ではもっといいのよね

 

Maybe we will meet again

多分、また会えるよね

 

Maybe we will fall again

きっとまた恋に落ちるよね

 

In another life

別の人生で

 

Maybe we'll meet again in another life

きっと別の人生で会えるわよね

 

Maybe we're better in another paradise

多分、別の楽園ではもっといいのよね

 

Maybe we will meet again

多分、また会えるよね

 

Maybe we will fall again

きっとまた恋に落ちるよね

 

In another life

別の人生で

 

In another life

他の人生でも

 

In another life

次の人生でもね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow