カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Anyone~ Justin Bieber

 

 

 

 

Dance with me under the diamonds

ダイヤモンドの下で僕と踊ろう

 

See me like breath in the cold

冷たい空気みたいに、僕を見つめて

 

Sleep with me here in the silence

沈黙の中で一緒にここで寝ようよ

 

Come kiss me, silver and gold

こっちに来てキスして、シルバーとゴールドの

 

You say that I won't lose you, but you can't predict the future

キミは失うことはないって言うけど、先はわからないよ

 

So just hold on like you will never let go

だからもう僕を絶対に離さないって、手を繋いでて

 

Yeah, if you ever move on without me

もしも、僕なしで次に進むのなら

 

I need to make sure you know that

これを知ってて欲しいんだ

 

 

 

You are the only one I'll ever love

キミは僕が愛する唯一の人で

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

キミじゃないと、他の誰でもなくて

 

Lookin' back on my life, you're the only good I've ever done

人生を振り返って、僕の唯一のいいことはキミなんだ

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

そうさ、他の誰でもなくて

 

 

 

Forever's not enough time to

永遠って時間は十分じゃないんだ

 

Love you the way that I want 

僕が望むようにキミのことを愛すには

 

'Cause every morin', I'll find you 

だって毎朝キミを見つけるけど

 

I fear the day that I don't

それができなくなってしまう日を恐れてるんだ

 

You say that I won't lose you, but you can't predict the future

キミは失うことはないって言うけど、先はわからないよ

 

So just hold on like you will never let go

だからもう僕を絶対に離さないって、手を繋いでて

 

Yeah, if you ever move on without me

もしも、僕なしで次に進むのなら

 

I need to make sure you know that

これを知ってて欲しいんだ

 

 

 

You are the only one I'll ever love

キミは僕が愛する唯一の人で

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

キミじゃないと、他の誰でもなくて

 

Lookin' back on my life, you're the only good I've ever done

人生を振り返って、僕の唯一のいいことはキミなんだ

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

そうさ、他の誰でもなくて

 

 

 

Oh-oh-oh-oh

 

 

If it's not you, it's not anyone

もしも君じゃなかったら、他の誰でもないんだ

 

Oh-oh-oh, yeag, woah

 

 

 

 

Yeah, You are the only one I'll ever love

キミは僕が愛する唯一の人で

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

キミじゃないと、他の誰でもなくて

 

Lookin' back on my life, you're the only good I've ever done

人生を振り返って、僕の唯一のいいことはキミなんだ

 

Yeah, you, if it's not you, it's not anyone

そうさ、他の誰でもなくて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow