カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Problems~ Anne Marie

 

 


 

I think bein' in love with you is bad for my health

あなたに恋をしてたら体がもたないの

 

But I can't see me doin' this with no one else

でも、他の人はありえないわ

 

So, guess I can't be blamin' anymore but myself, hey

だから思ったの、誰のせいにもできないって

 

Yeah, I know today I called you like a hundred times

今日で100回くらいあなたの名前を呼んだわ

 

But yesterday you called me like a hundred and five

でも、あなたは昨日で105回くらい私の名前を呼んでくれたわね

 

And there's nobody else that I want by my side, hey

私のそばにいて欲しいのはあなただけなの

 

Yeah, on a bad day, still have a great time

そうね、悪い日でもまだ楽しい時間を過ごせるわ

 

Drunk off our face listenin' to "Red red wine"

私達は「Red red wine」を聴きながら酔っ払って

 

We'll be okay, we'll laugh and we'll cry

私達は大丈夫、笑って泣くの

 

On rainy days, you're still my sunshine

雨の日でも、あなたは私の太陽

 

 

 

We got problems

私達は問題を抱えたの

 

But I need you

でも、あなたが必要

 

So we deal with it

だから私達はそれを乗り越えるの

 

Don't trust both of us

お互い信用しない

 

But I want to

でも、私は望んでるわ

 

So let's deal with it, yeah

だから一緒に乗り越えましょう

 

 

 

Never been that person who believes in love

愛なんて一度も信じたことがないわ

 

Ever since I met you, I let it fuck me up

あなたに会ってから私の気持ちはめちゃくちゃ

 

And lately, I been thinkin' 'bout a ring and stuff, hey

最近、指輪のことを考えるの

 

Now, I never wanted someone else's name

今まで一回も他の人の名前を呼びたいなんて思わなかったわ

 

But this shit really got me really goin' insane

でも今回のことは本当にイライラしたの

 

Think that's really crazy is you feel the same, hey

本当におかしいわ、あなたも同じ気持ちなのね

 

 

 

We got problems

私達は問題を抱えたの

 

But I need you

でも、あなたが必要

 

So we deal with it

だから私達はそれを乗り越えるの

 

Don't trust both of us

お互い信用しない

 

But I want to

でも、私は望んでるわ

 

So let's deal with it, yeah

だから一緒に乗り越えましょう

 

 

 

'Cause I love you

だって、あなたを愛してるの

 

And I need you

そして必要としてるの

 

Yeah, I want you

そう、あなたが欲しいのよ

 

So guess I'll deal with it

だから一緒に乗り越えましょ

 

 

 

We got problems

私達は問題を抱えたの

 

But I need you

でも、あなたが必要

 

So we deal with it

だから私達はそれを乗り越えるの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow