カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hey Hey Hey~ Katy Perry

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A big beautiful brain with a pretty face

 

可愛い大きな顔、美しい頭脳

 

 

A babydoll with a briefcase

 

ブリーフケースを抱えたお人形さん

 

 

A hot little hurricane

 

小さくてセクシーなハリケーン

 

 

'Cause I'm feminine and soft, but I'm still a boss

 

だって、私は女性らしく、弱々しく、でも力強いのよ

 

 

Red lipstick, but still so raw

 

赤い口紅で、でもそれがありのまま

 

 

Marilyn Monroe in a monster truck

 

モンスタートラックに乗ったマリリン・モンローなの

 

 

'Cause I can be zen and I can be the storm, yeah

 

だって、禅のように落ち着いて振舞うことも出来れば、嵐のようにもなれるから

 

 

Smell like a rose and I pierce like a thorn, yeah

 

バラみたいな匂いがして、そしてそのトゲで刺すのよ

 

 

Karate chopping the cliche's and norms all in a dress

 

文句や規則なんてものは空手チョップでドレスに仕立ててやるの

 

 

 

 

 

 

 

Hey, hey, hey

 

ねえ、ねえ

 

 

You think that I'm little baby

 

あなたは私が可愛いだけだって思ってるんでしょ?

 

 

You think that I am fragile like e Faberge

 

装飾のついたジュエリーみたいに壊れやすいって

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

ヒビが入ったものだって、でもあなたには私は壊せない

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえないわ

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

私はヒビが入ったものだって思ってるんでしょ?でもあなたに私は壊せない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I bounce back like a pro 'cause I'm so resilient

 

そう、私はすぐに戻ってくるの、だって私は立ち直りが早いからね

 

 

Lol at all your limits

 

限界なんて「笑」よ

 

 

Keep your penny thoughts, I'm making a mint

 

お金のためじゃないの、だってその必要なんかないもの

 

 

'Cause I can be zen and I can be the storm, yeah

 

だって、禅のように落ち着いて振舞うことも出来れば、嵐のようにもなれるから

 

 

Smell like a rose and I pierce like a thorn, yeah

 

バラみたいな匂いがして、そしてそのトゲで刺すのよ

 

 

Karate chopping the cliche's and norms all in a dress

 

文句や規則なんてものは空手チョップでドレスに仕立ててやるの

 

 

 

 

 

 

 

Hey, hey, hey

 

ねえ、ねえ

 

 

You think that I'm little baby

 

あなたは私が可愛いだけだって思ってるんでしょ?

 

 

You think that I am fragile like e Faberge

 

装飾のついたジュエリーみたいに壊れやすいって

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

ヒビが入ったものだって、でもあなたには私は壊せない

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえないわ

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

私はヒビが入ったものだって思ってるんでしょ?でもあなたに私は壊せない

 

 

 

I ain't got no strings

 

私に糸なんかついてないの

 

 

I'm no one's little puppet

 

誰の操り人形でもないわ

 

 

Got my own cha-ching in my chubby little wallet

 

自分の肥えた財布にレジをつけて

 

 

And secretly you love it

 

あなたは密かにそれが好きなのね

 

 

And secretly you love it

 

密かにね

 

 

 

 

 

 

 

Hey, hey, hey

 

ねえ、ねえ

 

 

You think that I'm little baby

 

あなたは私が可愛いだけだって思ってるんでしょ?

 

 

You think that I am fragile like e Faberge

 

装飾のついたジュエリーみたいに壊れやすいって

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

ヒビが入ったものだって、でもあなたには私は壊せない

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえないわ

 

 

Hey, hey, hey

 

ねえ、ねえ

 

 

You think that I'm little baby

 

あなたは私が可愛いだけだって思ってるんでしょ?

 

 

You think that I am fragile like e Faberge

 

装飾のついたジュエリーみたいに壊れやすいって

 

 

You think that I am cracking, but you can't break me

 

ヒビが入ったものだって、でもあなたには私は壊せない

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえないわ

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえない

 

 

No-o-o-oh, no way

 

ありえないわ

 

 

Oh, you think that I am cracking, but you can't break me

 

ヒビが入ったものだって、でもあなたには私は壊せない

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow