カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cover Me In Sunshine~ P!nk

 

 

 


 

I've been dreaming of friendly faces

仲良くなれる人がいてくれるといいわ

 

I got so much time to kill

何もやることがなくて

 

Just imagine people laughing 

ただ、笑ってる人を思い浮かべてるだけ

 

I know some day we will

でもいつの日か、私達も笑ってるわよね

 

And even if it's far away

遠い未来かもしれないけど

 

Give me through another day

1日1日を過ごしましょう

 

 

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われて

 

Shower me with goos times

いい時間のシャワーを浴びたいの

 

Tell me that the world's been spinning since the beginning

教えて、世界はずっと回ってるのよね

 

And everything will be alright

全て、良いようになるのよね

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われたいの

 

 

 

From a distance all these mountains

遠くから見るあの山

 

Are just some tiny hills

小さい谷みたいに見えるけど

 

Wildflowers, they keep living

野生の花は今日も生きてるわ

 

While they're just standing still

ただ、じっとしてるけど

 

I've been missing yesterday

私は昨日が恋しいの

 

But what if there's a better place?

でも、もっといい場所ってあるのかな?

 

 

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われて

 

Shower me with goos times

いい時間のシャワーを浴びたいの

 

Tell me that the world's been spinning since the beginning

教えて、世界はずっと回ってるのよね

 

And everything will be alright

全て、良いようになるのよね

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われたいの

 

Shower me with goos times

いい時間のシャワーを浴びたいの

 

Tell me that the world's been spinning since the beginning

教えて、世界はずっと回ってるのよね

 

And everything will be alright

全て、良いようになるのよね

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われたいの

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われて

 

Shower me with goos times

いい時間のシャワーを浴びたいの

 

Tell me that the world's been spinning since the beginning

教えて、世界はずっと回ってるのよね

 

And everything will be alright

全て、良いようになるのよね

 

Cover me in sunshine

太陽の光に覆われたいの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow