カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Making A Fire~ Foo Fighters

 

 

 

 

I've been waiting, elevating

僕は持ってるんだ、気持ちは上って行って

 

Hanging on the line

電話で待ってるんだ

 

Hate to say it, your new favorite's

言いたくないんだけど、キミの新しいお気にいりは

 

Going out of style

時代遅れさ

 

Threw away those broken heroes

壊れたヒーローを投げ捨てると

 

They're just wood and wires

ただの木とワイヤーだけなんだ

 

Hallulujah, spread the news, boy

ハレルヤ!ニュースを広めよう

 

Don't believe the hype

まやかしなんて信じるなよ

 

Alright

よし

 

 

 

Are you afraid of the dark?

暗闇が怖いのか?

 

I know a place we can start

じゃあ始められる場所に行こう

 

But if this is our last time

でも、もしもこれが僕達の最後なら

 

Make up your mind

覚悟を決めるんだ

 

I've waited a lifetime to live

人生を賭けてずっと待ってた

 

It's time to ignite, I'm making a fire

今が火をつける時で僕が炎を作ってやるよ

 

 

 

I was begging when I said I'd 

僕は必死でお願いしてたんだ

 

Never tell a lie

もう嘘はつかないって言ってた時

 

Luck be damned, I took a stand and

幸運なんて訪れなかった、そうなのなら

 

Finally hit my stride

最終的には自分のやり方でやってやろう

 

Bye, bye

バイバイ

 

 

 

Are you afraid of the dark?

暗闇が怖いの?

 

I know a place we can start

始められる場所に行こうよ

 

But if this is our last time

でも、もしもこれが僕達の最後なら

 

Make up your mind

覚悟を決めるんだ

 

I've waited a lifetime to live

人生を賭けてずっと待ってた

 

It's time to ignite, I'm making a fire

今が火をつける時で僕が炎を作ってやるよ

 

Are you afraid of the dark?

暗闇が怖いの?

 

I know a place we can start

始められる場所に行こうよ

 

 

 

So if this is our last time

もしも、これが最後なら

 

Make up your mind

覚悟を決めろよ

 

I've waited a lifetime to live

人生を賭けてずっと待ってたんだ

 

It's down to the wire

最後にかかってる

 

This is our last time

これが僕達の最後で

 

I've made up my mind

覚悟は決まってるんだ

 

I've waited a lifetime to live

人生を賭けて待ってた

 

It's time to ignite, I'm making a fire

今が火を付ける時で、僕が炎を作ってやるよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow