カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Fine Day~ Carole King

 

 


 

One fine day, you'll look at me

いつか素敵な日に、あなたは私を見て

 

And you will you know our love was meant to be

私達の愛が運命的なものだって知るでしょう

 

One fine day, you're gonna want me for your girl

いつか素敵な日に、あなたは私を素敵な人にしたいって思うでしょう

 

The arms I long for will open wide

恋焦がれて、腕が大きく開くの

 

And you'll be proud to have me walking right by your side

私と並んで歩くのをあなたは誇らしく思うはずよ

 

One fine day, you're gonna want me for your girl

いつか素敵な日に、私があなたの素敵な人になるわね

 

Though I know you're the kind of boy

あなたがフラフラしたいような男でも知ってるけど

 

Who only wants to run around

ずっと待ってる

 

I'll keep waiting and someday darling

そしていつの日か、ダーリン

 

You'll come to me when you want to settle down

腰を落ち着けたくなったら私のところへ来てね

 

One fine day, we'll meet once more

いつか素敵な日に、私達でもう一度会いましょう

 

And than you'll want the love you threw away before

そうしたらあなたも捨てた愛が恋しくなるはずだから

 

One fine day, you're gonna want me for your girl

いつか素敵な日に、私があなたの素敵な人になるわ

 

One fine day

いつか素敵な日に

 

One fine day, you're gonna want me for your girl

私はあなたを素敵な人にしたいって思うの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow